Inicjacja seksualna ala Leo

1. Data: 2000-08-15 21:55:11

Temat: Re: Inicjacja seksualna ala Leo
Od: Bobas200 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Aug 2000 15:02:50 GMT, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>
wrote:
Fromm w ciągu dwu ostatnich lat sam zrewidował swoje poglądy na

Hej,
moglabys rozwinac ten watek dot.Fromma ?

pozdrawiam
.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : b...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-08-16 18:07:18

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
TRABUL wrote:

> Pominę kwestię relacji bo to sprawa indywidualna, a nawet rzekłbym,
> że zmieniająca się w zależności od sprawy, sytuacji itp.
>
> Natomiast co do "ceny dupy" to po pierwsze równie dobrze mógłbym
powiedzieć,
> że raz : kobiety spadają w nicość w "imię świętego spokoju"
> a dwa: sprawa dupy jest niejednoznaczna. Znam wiele związków, gdzie to
kobieta
> jest na głodzie, więc to ona by była w pozycji kupującej, prawda?
> Oj... bardzo wiele. :((

Fajnie, ze masz takie informacje, ale one nic nie wnosza do
sprawy.........chyba nie trzeba tego wyjasniac !!! Wedlug amerykanskich
badan 80% zon nie kocha swoich mezow , ani ich nie pozada. Z tego prostego
faktu mozna wysnuc wniosek, ze panowie ci musza sie cokolwiek
nagimnastykowac przy nich, aby dac upust swoim hormonom i emocja !!! Dla
mnie powod takiej sytuacji jest zupelnie jasny......nie powie, ze od zawsze
ale od dobrych paru lat !!! Baby te sa silniejsze od swoich partnerow i z
tego powodu zwyczajnie nie szanuja slubnych, a co dopiero mowic o chetnym
dawaniu dupy !!! Kobieta oprucz milosci do mezczyzny musi go byc moze przede
wszystkim szanowac i respektowac.......jezeli nie ma takiego stosunku do
faceta, to jak niby ma go pozadac ?? Kobiety pozadaja oczywisci facetow ale
takich ktorych sila wewnetrzna jest tak duza, ze nie stanowi dla nich
zagrozenia, a wrecz stanowi oparcie..............................bo to lubia
i potrzebuja tego, ale od samcow silnych wewnetrznie !!! Nad slabeuszami
moga sie tylko litowac i z tej litosci dawac od czasu do czasu dupy jak gosc
zasluzy !!!

TRABUL

1. Data: 2000-08-16 18:19:26

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:wb5m5.20738$F...@n...tpnet.pl...
TRABUL wrote:

> bardzo
> >
> Przypuszczam, że jednak znalazł swoją szczęśliwą gwiazdę. Jakąś
amerykańską
> niepociumaną kobitkę z dzieckiem, nad którą totalnie dominuje i przestał
się
> wyżywać w chorych dyskusjach.

Nie za bardzi mi sie chce wierzyc abys wierzyla w takie przeslodzone kawalki
!!!!...........nie mowiac o tym ze pewnie sam.........itd.

TRABUL

1. Data: 2000-08-16 18:26:54

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:m...@p...ninka.net...
TRABUL wrote:

> Hm... schizofrenicy paranoidalni tez w swoich urojeniach maja spory
> zwiazek z rzeczywistoscia, i czasami moze wydawac sie, ze w
> niektorych wypowiedziach maja 100% racji.

Popatrz na swoje zycie i zastanow sie ile Ty masz racji oceniajac je
:-)))..........i dalej trwaj przy swoim spojrzeniu........buzka:-)))

TRABUL

1. Data: 2000-08-16 18:28:30

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bary <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
TRABUL wrote:

> Jeśli człowiek jest normalny to chyba może to ocenić?
> Nie wiem ale gdy ktoś wypowiada się na jakiś temat to aby go zrozumieć
> patrzy się na słowa a nie opinię o nim... No chyba, że my też o tym
> zielonego pojęcia nie mamy.

Dobrze gadasz !!!

TRABUL

1. Data: 2000-08-16 18:31:02

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
TRABUL wrote:

> nawtet
> >

> iiiiiiii tak ze sto lat temu mieliscie sie bardzo dobrze nie trzeba sie
> bylo za cene dupska znizac .....

Podlotek to z pewnoscia Valerie nie jestes i dziwie sie , ze tak od sasa do
lasa zasunelas . Wlasciwie to nie ma czego sie dziwic bo jedna z preferencji
kobiet w stosunku do mezczyzn jest tesknota za prosta komunkacja, a to co
pisze wbrew pozorom, proste nie jest i bez doswiadczen popartych ciezka
praca nad istota sprawy zrozumiec trudno !!! I Leowi choc w wielu sprawach
bilo wybitnie ponad dopuszczalne normy, to jednak niektore zagadnienia
rozpracowal prawidlowo !!!........ale bez korzysci dla siebie i rodziny !!!
Na to byl za slaby i pewnie szurniety :-)))

TRABUL

1. Data: 2000-08-16 18:47:15

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:
> Fajnie, ze masz takie informacje, ale one nic nie wnosza do
> sprawy.........chyba nie trzeba tego wyjasniac !!! Wedlug amerykanskich

Chyba jednak trzeba - zapytam jeszcze raz : co ze związkami gdzie
kobieta ustępuje partnerowi dla świętego spokoju?
Co ze związkami gdzie kobieta jest bardziej aktywna seksualnie?
I nie ma tu znaczenia czy kocha męża czy nie - ona jest bardziej
na głodzie niż facet. Co wtedy z Twoją tezą??? Leży w gruzach i tego chyba
nie trzeba wyjaśniać!!! ;))

> badan 80% zon nie kocha swoich mezow , ani ich nie pozada. Z tego prostego

Dość wybiórczo zastosowałeś te badania. A co z drugą stroną? No bo chyba
nie chcesz nam wmówić, że akurat te 80% kobiet to ma kochających
je i cholernie pożądających mężów???

> faktu mozna wysnuc wniosek, ze panowie ci musza sie cokolwiek
> nagimnastykowac przy nich, aby dac upust swoim hormonom i emocja !!! Dla

Nic nie można z tego faktu wyciągnąć poza tym, że te małżeństwa to fikcja.

> [...]
> dawaniu dupy !!! Kobieta oprucz milosci do mezczyzny musi go byc moze przede
[..]

A tu uwaga dla wrażliwych - nie czytać dalej bo obscena.

o p
s r
t z
r e
z d
ż cz
e y
n t
i a
e niem

Czy dla Ciebie Trabul seks to tylko dawanie dupy przez kobietę i branie jej
przez Ciebie?
Ot tak : baba wystawia Ci łaskawie tyłek, zaciska zęby w niemej złości, że musi Ci
ją dać, a Ty rżniesz ją pełen satysfakcji, że tym razem postawiłeś na swoim i se
ulżysz
a babie dasz wycisk???
Czy dobrze rozumiem to Twoje "dawanie dupy"?

Bo dla mnie seks to zupełnie coś innego i powiem Ci w wielkiej tajemnicy, że kobiety
uwielbiają go tak samo jak mężczyźni. Nie widzę więc jakoś oczywistej i to
jednostronnej
"waluty" do przehandlowania...

Reasumując - rewelacje Leotara są tyleż warte co właśnie to "dawanie dupy" mające
być niby seksem. Czyli nic...

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-08-17 11:36:44

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8nemol$mco$...@n...onet.pl...

> Podlotek to z pewnoscia Valerie nie jestes i dziwie sie , ze tak od sasa
do
> lasa zasunelas .

:)

> [...]
> pisze wbrew pozorom, proste nie jest i bez doswiadczen popartych ciezka
> praca nad istota sprawy zrozumiec trudno !!!

komunikacja, kamunikacja a cala rzecz o jedno sie rozbija
Sapkowskiemu niby tez tylko o gruszke chodzilo,
czasem mam ochote na "ukulturalnienie" i nie zadna przebieglosc we mnie
tudziez
krygujaca sie panienka

I juz sie tak Trabul nie unos , tylko czasem pomiedzy wersetami czytaj :)
a ja na koncu te pyszczydla usmiechniete stawiac bede, bo ich w poprzednim
tekscie zabraklo

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-22 16:34:34

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
> a ja na koncu te pyszczydla usmiechniete stawiac bede, bo ich w poprzednim

Masz u mnie PLUS :-))).........

TRABUL

1. Data: 2000-08-22 16:51:49

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
>
> Dość wybiórczo zastosowałeś te badania. A co z drugą stroną? No bo chyba
> nie chcesz nam wmówić, że akurat te 80% kobiet to ma kochających

Chlopie ???!!!!.........reprezentuje meskie interesy !!!.........i nie mam
juz ambicji zbawiania calego swiata !!!..........

> Nic nie można z tego faktu wyciągnąć poza tym, że te małżeństwa to fikcja.

Zaraz fikcja !!!........to proza zycia!!! :-)))

> [..]
>
> A tu uwaga dla wrażliwych - nie czytać dalej bo obscena.

> [...]

Napisz to jakos po Polsku :-))

> [...]
> ulżysz
> a babie dasz wycisk???
> Czy dobrze rozumiem to Twoje "dawanie dupy"?

Wiesz......czasem jest i tak :-))).......chce ja po prostu zerznac i tyle
!!!.........a czasem taka tkliwosc we mnie wzbiera, ze nawet czuje, iz to
kochanie :-))).......ale to pewnie przez pomylke :-))

> [...]
że kobiety
> uwielbiają go tak samo jak mężczyźni. Nie widzę więc jakoś oczywistej i to

Bez urazy..........ale czy Ty miales aby dluzej jakas dupe ???

> Reasumując - rewelacje Leotara są tyleż warte co właśnie to "dawanie dupy"
mające
> być niby seksem. Czyli nic...

Mjej swoje zdanie..............ale pamietaj co Ci Trabul mowil !!!

TRABUL

Re: Czy to jest milosc?
psychologia a kryminalistyka
Re: Czy to jest milosc?