[Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya

1. Data: 2007-04-23 14:53:28

Temat: [Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya
Od: "InterLady \(Beata alias Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posprawdzajcie swoje dobra.Moje dwa pelne albumy po prostu
polecialy sobie w kosmos a Rosjanie nie umieją wyjasnic jak to sie stalo.
To przydarzyło sie rowniez dwóm zaprzyjaznionym Chinkom ,
Rosjankom, Brazylijce i Francuzce.
Radze posprawdzac czy Wasze sa na miejscu a takze posciagac
co sie da z innych albumow bo ostatnio na 7ya dzieja sie dziwne rzeczy,
oj dziwne.....

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

*******
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 5 (album w kosmosie)
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 6 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 7 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 8 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

2. Data: 2007-04-23 17:28:32

Temat: Re: [Inne] Do wlascicielek albumow na 7ya
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Posprawdzajcie swoje dobra.

No niestety, mojego nie ma :(

Dzi.

3. Data: 2007-04-24 06:26:25

Od: "lilianna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety,dla mnie już za pózno.Wszystkie strony które miałam zapisane w
ulubionych,aby ściągnąc co nieco w pózniejszym terminie,są już puste.
A moze się "przeterminowały"?A może ze względu na prawa autorskie?
W każdym bądz razie szkoda.
Pozdrawiam-Lilianna

4. Data: 2007-04-24 07:58:48

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to i moj album poszedł w świat, ale jestem zła, innym radze zapisac co
maja, bo jeszcze wczoraj mialam tam wszystko :(

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

5. Data: 2007-04-24 08:05:21

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu nie chce Cie straszyc ale nie masz osmiu albumow juz, działa CI tylko
album nr 4 reszta poszła się paść na łączkę w kosmos :(

Pozdrawiam zła na 7 ya bo tez swój album straciłam.
Monika z Rybnika

6. Data: 2007-04-24 08:13:28

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0kdo1$10m$1@news.onet.pl...
> [...]
> tylko album nr 4 reszta poszła się paść na łączkę w kosmos :(
>
> Pozdrawiam zła na 7 ya bo tez swój album straciłam.

Poprawka trzeba sprawdzic swoj link do albumu bo jak sie go znajdzie na 7 ya
tam na glownej stronie to jest ja wchodzilam na swoj album z linka takiego
podrecznego i nie działało cos mi sie wydaje ze wszystko wroci do normy,bo u
mnie juz album jest.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

7. Data: 2007-04-24 09:35:30

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu nie chce Cie straszyc ale nie masz osmiu albumow juz, działa CI tylko
> album nr 4 reszta poszła się paść na łączkę w kosmos :(

To jest nieprawda. U Pusi brakuje dwóch albumów. Przed chwilą sprawdzałam w
spisie wszystkich fotoalbumów i pozostałe działają - na razie...
Zastanawiam się, gdzie w takim razie najlepiej się przenieść, skoro nie można
ufać 7ya?
Jola z Orawy

8. Data: 2007-04-24 10:12:16

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-04-2007 o 11:35:30 Jola z Orawy <j...@o...pl> napisał:

> [...]
> spisie wszystkich fotoalbumów i pozostałe działają - na razie...
> Zastanawiam się, gdzie w takim razie najlepiej się przenieść, skoro nie

Dziewczyny, a moze oni po prostu co robia na serwerze i na chwilke albumy
znikaja, moze je przenosza czy cus... a jak skoncza, to wsyztsko bedzie po
staremu???
nie panikujmy narazie :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: http://www.wroclawianki.art.pl/

9. Data: 2007-04-24 13:16:41

Od: "InterLady \(Beata alias Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No jak sie wejdzie prz ez alfabet np.tędy:
http://show.7ya.ru/abc.aspx?l=I
to niektore albumy widac,co nie pomniejsza faktu ze duzo jednak wylecialo w
kosmos.Tylko dziwi mnie wykretna odpowiedz ktora od nich dostalam.Trzeba
bedzie przejrzec forum dyskusyjne Rosjanek.Moze one wiedza wiecej .
Pusia

10. Data: 2007-04-24 13:17:46

Od: "InterLady \(Beata alias Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

(szydełko ) torebeczki komunijne