Inne metody leczenia raka...

41. Data: 2006-02-25 07:51:09

Temat: Re: Inne metody leczenia raka...[OT]
Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-02-24, Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl> wrote:

> Wynocha z tego wątku!!! Zobacz jaki był temat.

Wiem jaki był temat. Czy zauważyłeś, że w tej odnodze dyskusja przeszła
na dietę optymalną? Jakbyś przeczytał wszystko po kolei, to może byś się nie
czepiał.

Dlaczego zaraz wynocha i tyle wykrzykników? Czyżbyś się zdenerwował? Nie widzę
powodu.

> P.S. Nie będę tego komentował, brak słów.

Alez proszę, nie powstrzymuj się.

> Kazik

Lemina

42. Data: 2006-02-26 22:02:15

Temat: Re: Inne metody leczenia raka...
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lemina" <m...@w...topl> napisał w wiadomości

> Nie, jestem już zajęta.

spox, przeczekam :D

> Miłego dnia

i stosunkowo udanej nocy :-)

--
pozdro
ape

43. Data: 2006-02-26 22:10:33

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:1jpahfj33ysl4.2kahuejtcjrj$.dlg@40tude.net...

> Chwileczkę, najpierw radziłeś abym łyknął sobie moczu co by mi miało
> rozjaśnić w mózgownicy.

no i nie zadzialalo:(

> [...]
że
> tak się dzieje z niektórymi grubasami. Ich ciało jest tak wielkie, że
staje
> się zbyt obszerne dla jednego bytu i w efekcie staje się wielobytem
(nie
> mylić z wielorybem). Jednak poszczególne składowe tego wielobytu mają
> często trochę inne zdanie, co na przykładzie niekonsekwencji w Twoich,
czy
> też Waszych wypowiedziach jak najbardziej widać. Powinieneś mniej
> przesiadywać przy komputerze i uskuteczniać więcej ruchu aby

daj odnosnik do jakiegos naukowego medycznego periodyku, bo nie
przepadam gdy byle hepterae sie glosno odgazowuja ponizej blatu
(dla bikersow: nie lubie gdy węże pierdza pod stolem)

--
pozdro
ape

protest przeciwko NFZ
Wybielanie zebów
wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907