Wybielanie zebów

1. Data: 2006-02-20 09:59:48

Temat: Wybielanie zebów
Od: "Mario" <m...@m...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Co o tym sądzicie. Czy ktoś korzystał już z wybielania i może podzielić sie
sowimi uwagami.

pozdro mario

2. Data: 2006-02-20 18:30:09

Temat: Re: Wybielanie zebów
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co o tym sądzicie. Czy ktoś korzystał już z wybielania i może podzielić
> sie sowimi uwagami.

Z naturalnych względów zalecałbym konsultację ze stomatologiem - są różne
sposoby i pełen zakres cen. Od koloru do wyboru. Stomatolog wybierze
najbardziej odpowiednią metodę dla Ciebie.
Zdecydowanie odradzałbym wszelkie paski wybielające sprzedawane w
supermarketach (mniejsza precyzja, nieco gorszy efekt). Przed wybielaniem
powinno się oczyścić zęby z wszelkich osadów, kamienia i wszystkiego, co
mogłoby przeszkodzic w osiągnięciu "doskonałego" efektu - sam tego nie
zrobisz.
Druga sprawa, z którą trzeba się liczy, to dosyć znaczna demineralizacja
szkliwa. Dlatego wybielanie to nie wszystko. Wybielane zęby powinno się
jednocześnie poddać zabiegom ochronnym (stosuje się specjalne żele i
lakiery - głównie zawierające duże ilości fluorków; przy okazji zmniejsza
się w ten sposób nadwrażliwość zębów, która często wiąże się z wybielaniem).
Ogólnie - można osiągnąć na prawdę zadowalające efekty.

3. Data: 2006-02-20 18:43:15

Od: Yoja <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario napisał(a):
> Co o tym sądzicie. Czy ktoś korzystał już z wybielania i może podzielić sie
> sowimi uwagami.

Wybielałam metodą "Brite smile" (3 razy po 40 minut podczas jednej
wizyty), koszt ponad 2000 zł. Zęby miałam pięknie
śnieżnobiałe przez 3 dni. Właściwie w ciągu tygodnia wróciły do
poprzedniego naturalnego koloru, i nie było to spowodowane niewłaściwym
odżywianiem się w tym czasie(typu kawa, czerwone wino, buraczki albo
jakieś inne barwiące potrawy) Żadnych roblemów z nadwrażliwością itp.
nie miałam.

Pozdr
Agata

wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907
Żółty tydzień
Wzrok.....