Inny wydział

1. Data: 2004-04-25 10:11:53

Temat: Inny wydział
Od: "Agnieszka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli ukończyłam studia na Wydziale Historycznym mogę napisać rozprawę
doktorską na innym wydziale humanistycznym ( np. Wydziale Nauk Społecznych)
?

Pozdrawiam i dziękuje

Agnieszka

2. Data: 2004-04-25 12:14:12

Temat: Re: Inny wydział
Od: "katarzyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zależy od zwyczajów panujących na danej uczelni - imho powinnaś zadzwonić
i zapytać
pzdr, k

3. Data: 2004-04-25 14:13:13

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy jeśli ukończyłam studia na Wydziale Historycznym mogę napisać rozprawę
> doktorską na innym wydziale humanistycznym ( np. Wydziale Nauk
Społecznych)
> ?
Zwykle tak. Trzeba jednak dokładnie sprawdzić formalności. Może zajdzie
potrzeba zdania jakiegoś egzaminu typu wyrównawczy. Pamiętaj, że
obcego traktuje sie trochę inaczej. W sumie wiele zależy od promotora.
Ja bym od niego zaczął
Pozdrawiam
SZ

4. Data: 2004-04-25 21:01:41

Od: "daro" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy tytuł doktora nie jest doktorem nauk humanistycznych ???
Wydaje mi się, że w Rzeszowie tak włąśnie jest, nie jestem pewien czy gdzie
indizej rónież, ale studia są w sumie wg jednakowych zasad...
Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:408bc760$1@news.vogel.pl...

5. Data: 2004-04-26 07:44:23

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daro" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
gdzie
> indizej rónież, ale studia są w sumie wg jednakowych zasad...

W całej Polsce obowiązuje ta sama ustawa, Rzeszów jak na razie nie jest
wyjątkiem ;)
Pozdrawiam
SZ

miód