Instrukcja - Singer 834-szukam

1. Data: 2006-09-26 11:27:35

Temat: Instrukcja - Singer 834-szukam
Od: "Koko szanel :)" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, i nie zabijcie mnie! :)
Wiem, ze temat byl, sama szukalam instrukcji do mojego starego Lucznika i
dostalam od grupowiczki, DZIEKUJE!
Nie umiem znalezc watku, bo... nie wiem, ale mi nic nie wychodzi :( moze
dlatego, ze nie mam polskich literek??

Moja znajoma, strsza pani (80 lat!) zalala sobie instrukcje tak skutecznie,
ze nie moze kartek rozkleic. Aby kupic nowa instrukcje chciala nawet jechac
cztery godziny do Radomia!!!! Szalona!!! Powiedzialam jej, ze na pewno w
grupie robotkowiczek znajde cos takiego.

Jest to maszyna Singer 843, ale to chyba Lucznik??

Blagam, pomozcie, bo strace twarz, i bede musiala sama do Radomia zasuwac!
(Ciekawe czy tam jeszcze bron produkuja, i czy wpuszczaja tak z ulicy? :))))

Pozdrawiam serdecznie, Koko

2. Data: 2006-09-27 07:11:47

Temat: Re: Instrukcja - Singer 834-szukam
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Sep 2006 11:27:35 +0000 (UTC), "Koko szanel :)"
<k...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>(Ciekawe czy tam jeszcze bron produkuja, i czy wpuszczaja tak z ulicy? :))))

wiem, ze przez internet mozna kupic instrukcje , ale po
angielsku.
Do Radomia bym napisala, zadzownila na pewno!
A ta pani to od niedawna ma te maszyne? Bo po jakims czasie
uzywania instrukcje sa juz malo potrzeben...moze trzeba jej pomoc
odtworzyc pewne instrukcje i juz?

pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-09-27 13:59:56

Od: "Koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A ta pani to od niedawna ma te maszyne? Bo po jakims czasie
> uzywania instrukcje sa juz malo potrzeben...moze trzeba jej pomoc

Tja.....
Ta pani szyje raz na rok coś tam, ale za każdym razem musi otwierać
instrukcję... np. jak nawlec igłę itp. :)

Dziś mam już polskie literki!!!
Przeszukałam internet i okazało się, że nie ma już fabryki maszyn do szycia w
Radomiu, alba ja już naprawdę nie umiem szukać!!!

A więc nadal poszukuję instrukcji!
Pozdrawiam, Koko

4. Data: 2006-09-27 21:03:47

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko szanel :) <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Przeszukałam internet i okazało się, że nie ma już fabryki maszyn do
szycia w
> Radomiu, alba ja już naprawdę nie umiem szukać!!!

Jest, jest, tylko że nazywa się Rafamasz.

> A więc nadal poszukuję instrukcji!

Oddałam instrukcję, której szukasz, koleżance, bo ja już nie
potrzebowałam... Może jakoś ją od niej wydobędę? Ale nie obiecuję, że
szybko...

Ania

5. Data: 2006-09-29 20:32:01

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łucznik 834

http://stynka.firma-pl.com/lucznik/

Wrzuciłam tu instrukcję, bo pliki za duże i nie przechodzą.

Pozdrawiam,
st.

~~~~~~~~~~~~~~
http://www.stynka.pl

6. Data: 2006-09-30 09:06:33

Od: "Koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie, już ściągnęłam!!
Starsza pani jest również wdzięczna, nie wierzyła w moje możliwości (i w wasze
:))) też)

Pozdrawiam, Koko

[szydełko] chwalę się ponczem dla synka
Wspomnienie lata