Intelektan - Wasze wspomnienia

1. Data: 2005-04-17 21:15:50

Temat: Intelektan - Wasze wspomnienia
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chodzi mi o lek o nazwie Intelektan...
Kieruję swoje pytania do ludzi, którzy ten lek zażywali i mają coś do
powiedzenia na jego temat.
Zastanawiam się czy nie zacząć tego brać, bo ostatnio mam kłopoty z
uczeniem się/skupieniem uwagi i to raczej nie z powodu wiosny :] Dlatego też
chcę zapytać co Wam dał ten lek i czy naprawdę poprawił pamięć, 'zredukował'
(i w jakim stopniu) wyczerpanie psychiczne, obniżoną wydolność
psychofizyczną?
Będę wdzięczna za wszelkie Wasze podpowiedzi i wskazówki.
To jest link, jakby ktoś pytał z czym ja do Was przychodzę ;-)
http://www.biofarm.pl/ulotki.php?id=21535

Pozdrawiam

Luiza