jak wygrac z kurzajkami?:(

1. Data: 2005-04-17 19:40:11

Temat: jak wygrac z kurzajkami?:(
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobily mi sie miedyz palcami u stop. sprobowalam domowego patentu - cytryny
z octem, ktory kiedys sie sprawdzil na otwartej powierzchni nogi, ale tu po
1 nocy mialam takie bolesne odparzenie, ze je leczylam tydzien i wiecej juz
w to miejsce cytryny nie przyloze. pozostaje mi lapis, brodacid, verrumal
lub duofilm. nie wiem, czy one sie roznia, cena na pewno. poradzcie cos, bo
musze dzialac szybko, zeby nie byc zaraz cala w kurzajkach:(

ps. na mrozenie, lyzeczkowania i dzialanie pradem mnie nie namawiajcie.
traktuje to jako ostatecznosc, bo na mnie to nie dziala. kilka razy to
robilam na inna czesc nogi i zawsze odrastaly, pomogla dopiero ta
cytryna....

2. Data: 2005-04-17 20:11:04

Temat: Re: jak wygrac z kurzajkami?:(
Od: "sq1euo" <s...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> traktuje to jako ostatecznosc, bo na mnie to nie dziala. kilka razy to
> robilam na inna czesc nogi i zawsze odrastaly, pomogla dopiero ta

Jest jeden sposob,ktory u mnie zadzialal i do dzisiaj mam spokoj,..znikoo
bez sladu. ALe sposob jest lekko drastyczny :D Ja swoja kurzajke po prostu
obcialem,...chwile zatamowalem krwawienie a potem przykladalem ten sok z
"jaskolczego ziela",..ten zolty. Robilem to moze z 3 dni,...kilka razy
dziennie,...jak czesto sie dalo,wychodzilem na ogrodek i urywalem kawalek i
smarowalem,....pomoglo idealnie,..i sladu nie ma...i nie zanosi sie na
to,zeby odroslo :))...a to juz prawie 2 lata.

Jarek (SQ1EUO)
s...@s...pam.szczecin.pl
s...@w...pl
GG: 1277234

3. Data: 2005-04-17 20:16:57

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> smarowalem,....pomoglo idealnie,..i sladu nie ma...i nie zanosi sie na
> to,zeby odroslo :))...a to juz prawie 2 lata.

to miales kupe szczescia - slyszalam, ze taki zabieg grozi tym, ze za kilka
dni masz kilkadziesiat kurzajek na calym ciele:( ja sie tego boje:(

4. Data: 2005-04-17 20:46:35

Od: zawada <zawada@[SPAM].os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik taora napisał:

> [...]
> traktuje to jako ostatecznosc, bo na mnie to nie dziala. kilka razy to
> robilam na inna czesc nogi i zawsze odrastaly, pomogla dopiero ta

może jednak się skusisz na mrożenie ?
możesz kupić w aptece ciekły azot *chyba* bez recepty.

5. Data: 2005-04-17 20:54:44

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <zawada@[SPAM].os.pl> napisał w wiadomości

> może jednak się skusisz na mrożenie ?
> możesz kupić w aptece ciekły azot *chyba* bez recepty.

moze - ale w ostatecznosci, jak wszystko inne zawiedzie. zrozumiesz, jak ci
powiem, ze ponad 10 razy umieralam z bolu na mrozeniu (a raczej probie
chodzenia potem z 2 centymetrowej grubosci bablem na stopie) i zawsze
odrastaly. z lyzeczkowaniem to samo.

6. Data: 2005-04-17 21:35:52

Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> szukaj wiadomości tego autora

taora <t...@g...pl> napisal nam:

> [...]
>
> to miales kupe szczescia - slyszalam, ze taki zabieg grozi tym, ze za
> kilka dni masz kilkadziesiat kurzajek na calym ciele:( ja sie tego

ja tez mialem i wycielem sobie :-)

Fajna palemka sie robila :-))

Kolega wypalil to g... lutownica, nie widuej sie z nim i nie wiem czy juz ma
spokoj. Ja juz nawrotow nie mam (10lat)

7. Data: 2005-04-18 06:52:33

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobily mi sie miedyz palcami u stop. sprobowalam domowego patentu -
> cytryny
> z octem,

zdecydowanie jaskółcze ziele bez żadnego wycinania to jest domowy sposób,
rośnie w zacienionych miejscach,

8. Data: 2005-04-18 08:56:34

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek. wrote:

> ja tez mialem i wycielem sobie :-)
>
> Fajna palemka sie robila :-))
>
> Kolega wypalil to g... lutownica, nie widuej sie z nim i nie wiem czy
> juz ma spokoj. Ja juz nawrotow nie mam (10lat)

Ja też miałam swego czasu kurzajkę i usunęłam ją własnoręcznie, wymagało
to zaciśnięcia zębów co prawda :) ale po wydarciu z korzeniami że tak
powiem i dezynfekcji do dziś (ponad 10 lat) nie miałam nawrotu
dziadostwa....

--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

9. Data: 2005-04-18 11:10:01

Od: "Mobistel.pl" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem kiedys na piecie cholernie bolalo nawet przy chodzeniu
wycial lekarz myslac ze moze szklo mi weszlo i po zagojeniu sie rany wrocilo
smarowalem przez 3 tygodnie co wieczor kitem pszczelim
IMHO nieprzyjemnie pachnie i po nocy ciezko sie zmywalo ze stopy ale po
kurzajce ani sladu od 10 lat
pozdr

10. Data: 2005-04-18 14:39:27

Temat: A może tak podziałać solą?
Od: "Mark " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

No ta ja wam powiem jak ja usunąłem te małe wkurzające insekty :) Miałem je
parę lat i coraz więcej, ale pewnego razu przeczytałem w kalendarzu żę
najlepsza na kurzajki jest sól!!!

I tak zobiłem. Tylka ja miałem kurzajki na ręcę więc to tochę inaczej
wyglądało, ale może sie udać. Zrobiłem z soli taką papkę (dodałem tylko wody
do niej) i nałożyłem na kurzajki. Poza tym by lepiej podziało wlałem do miski
wodę z maksymalnie rozpuszczoną w wodzie solą i włożyłem rękę na dłuższy czas
(np jak oglądałem TV ok. 1h) i tak po paru tygodniach wszystko zniknęło bez
żadnego wyrywania czy mrożenia.

Spóbuj może się uda, zwłaszcza że w moim przypadku była to wyjątkowo tania
metoda :)

wzwód
Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu
dziwne objawy, trochę się boj
Efekty uboczne po naswietlaniu nowotworu
Wirus ROTA i silne bule brzucha.