wzwód

1. Data: 2005-04-17 18:31:46

Temat: wzwód
Od: "marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie, czy na wzwód moze miec wpływ, to w jaki sposob jest on
ulozony w spodniach. Szukam jakis wiadomosci, na ten temat i nic, czy ktos
moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

dzieki

2. Data: 2005-04-17 18:47:14

Temat: Re: wzwód
Od: "jarek d." <d...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin wrote:
> mam takie pytanie, czy na wzwód moze miec wpływ, to w jaki sposob
> jest on ulozony w spodniach. Szukam jakis wiadomosci, na ten temat i
> nic, czy ktos moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

Czyli nie staje ;-p

jarek d.

3. Data: 2005-04-17 23:08:14

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marcin <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> ulozony w spodniach. Szukam jakis wiadomosci, na ten temat i nic, czy ktos
> moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

Tez masz problemy. Ludzie nie maja na chleb!

4. Data: 2005-04-18 07:45:30

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez masz problemy. Ludzie nie maja na chleb!

Co ma wspólnego brak pieniędzy ze wzwodem?

Poza tym jest to grupa medyczna a nie pl.rec.piekarze ewentualnie
pl.soc.bieda.

Marcin postawił dobre pytanie o wzwód.

Pozdrawiam

Seco

5. Data: 2005-04-18 08:47:52

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał(a):

> Co ma wspólnego brak pieniędzy ze wzwodem?
>
> Poza tym jest to grupa medyczna a nie pl.rec.piekarze ewentualnie
> [...]
Duren to ty jestes do kwadratu, bez poczucia humoru zapatrzony w WZWOD

6. Data: 2005-04-18 08:48:07

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-04-18 08:53:18

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez masz problemy. Ludzie nie maja na chleb!

Wydaje mi sie, ze dla kazdego mezczyzny to jest problem. Obys Ty nigdy
takiego nie mial...
A to, ze ludzie nie maja na chleb nie ma tu nic do rzeczy

8. Data: 2005-04-18 08:56:12

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie, ze dla kazdego mezczyzny to jest problem. Obys Ty nigdy
> takiego nie mial...
> A to, ze ludzie nie maja na chleb nie ma tu nic do rzeczy

Przepraszam, nie zauwazylam, ze nadawca jest Daria, czyli raczej
kobieta. Poprawie sie : oby Twoj facet nie mial nigdy tego problemu.

9. Data: 2005-04-18 10:35:25

Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Duren to ty jestes do kwadratu, bez poczucia humoru zapatrzony w
> WZWOD

Widać, że bardzo Ci brakuje tych wzwodów i niewyżyta jesteś

10. Data: 2005-04-18 10:36:39

Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d3ua2b$ptn$1@news.onet.pl...
> [...]
> ktos
> moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

Sprecyzuj pytanie i staraj się bardziej pisać po polsku.
Spodnie mają wpływ na wzwód, bo przecież uwierają, reszty nie rozumiem.

Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu
dziwne objawy, trochę się boj
Efekty uboczne po naswietlaniu nowotworu
Wirus ROTA i silne bule brzucha.
Stany lękowe .... długie ale jak wiesz coś to pomóż... proszę