dziwne objawy, trochę się boj

1. Data: 2005-04-17 17:57:52

Temat: dziwne objawy, trochę się boj
Od: "alex" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

heja mam od jakiegoś czasu dziwne objawy:
strasznie silne pocenie nocne (->bardzo dziwna sprawa bo ma to również mój
najbliższy kolega,zresztą obaj mamy nerwicę z tym że leczoną innymi lekami
więc chyba pocenie po lekach odpada)a od jakiegoś czasu wydaje się że
doszło również uczuce bólu z tyłu głowy i w oklicy uszu zaraz jak wstaje,
sprawa jest jeszcze bardziej skomplikowana bo mam podejrzenie wolów
tarczycy, a jeszcze oprócz tego wszystkiego mój kał jest strasznie lepki i
często oleisty
co to może być i do którego lekarza pędzić? na usg tarczycy mam już
skierowanie, co oprócz tego?