Inteligecja

1. Data: 2006-11-04 23:55:30

Temat: Inteligecja
Od: "Arek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
ciezej?

2. Data: 2006-11-05 02:23:14

Temat: Re: Inteligecja
Od: "Nigel" <n...@n...risp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Arek" <B...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
> ciezej?

to zalezy ;)
uroda, srodowisko...

uogólniajac, powiedzialbym ze nieco gorzej.

3. Data: 2006-11-05 09:15:07

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Arek" <B...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
> ciezej?

to zalezy od charakteru, bo jesli sa inteligentniejsze i sie z tym afiszuja
to zostana "zjedzone", jesli powsztrzymaja sie od wywyzszania sie , napewno
sobie poradza lepiej niz reszta.

4. Data: 2006-11-05 11:00:36

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 00:55:30 +0100, Arek napisał(a):

> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
> ciezej?

Ciezko w chuj. Az czasami chcialbym byc pojebany. O wiele latwiej, ale
przesto mniej ciekawie maja przyglupy. Ludzie inteligetni tak jak ja, miaja
ciezki orzech go zgryzienia, jesli chodzi o zycie - ale jakie to kurwa
przyjemne, piekne i wyczerpujace, az chce sie walic konia.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

5. Data: 2006-11-05 11:00:37

Od: "Szymek Tolec" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosc:eij9a7$hr8$01$...@n...t-online.com,
nadawca:Arek
> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy
> raczej ciezej?

Ja mam latwiej

6. Data: 2006-11-05 11:01:36

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 12:00:37 +0100, Szymek Tolec napisał(a):

> Ja mam latwiej

Ale zes kurwa temat rozwinal koles, padam na kolana i wolam bys mnie
nauczal.

7. Data: 2006-11-05 11:17:07

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 12:19:56 +0100, Szymek Tolec napisał(a):

> Rozwijam - musisz odpowiedzieć sobie Kocie na ważne pytanie - _czym_ są dla
> ciebie inni - a potem olać ich - i juz jest łatwiej

Kurwa, nie spodziewalem sie po tobie takiej odpowiedzi, ale skoro juz
rozmawiamy inteligetnie, to sluchaj.

Olej wszystkich, olej wszystko. Zostaniesz sam, z defektem w glowie, ze
nikt nie jest ciebie wart, a kiedy juz zaczniesz w chuj potrzebowac czyjego
kontaktu, szczerego, nie udawanego, to sie przeliczysz bo nie bedziesz tak
umial.

8. Data: 2006-11-05 11:19:56

Od: "Szymek Tolec" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny:
> [...]

Rozwijam - musisz odpowiedzieć sobie Kocie na ważne pytanie - _czym_ są dla
ciebie inni - a potem olać ich - i juz jest łatwiej

p.s.
jesz kupy?

9. Data: 2006-11-05 12:49:24

Od: Nuria <n...@c...wiatru> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 5 Nov 2006 00:55:30 +0100, Arek napisał(a):

> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
> ciezej?

1. post z merytoryczną poradą:

Nie zawracaj sobie głowy problemami, które Cię nie dotyczą. Ja np.
analogicznie nie rozmyślam o głodujących dzieciach w Somalii.
Nie zbawisz całego świata.

--
Pozdrawiam, Nuria

"Tego dnia skończyłam dwadzieścia cztery lata, świadoma, że to, co w
moim życiu najlepsze, było już za mną".

10. Data: 2006-11-05 20:36:42

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" <B...@i...pl> wrote in message

> Czy osoby ponadprzecietnie inteligentne maja w zyciu latwiej czy raczej
> ciezej?

Ja wiem? Raczej nam trudniej niz latwiej.
Tyle tego debilstwa dookola i chcac nie chcac musimy sie godzic na jego
istnienie...
--

Bluzgacz
GG:5015

Nagrody na psp
intuicja!podyskutujmy na serio:)
Zepsucie polskiej mlodziezy na przykladzie magazynu TAC
zondam usuniencia troli z grupy
eutanazja