Interna

1. Data: 2000-05-17 20:07:04

Temat: Interna
Od: "Sl@y" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie, a raczej moja dziewczyna która studiuje medycynę(IV).
Czy są jakieś programy na PC wspomagające naukę interny?
Z poważaniem,
Sylwek
s...@p...onet.pl

2. Data: 2000-05-18 08:27:28

Temat: Re: Interna
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można uzywać Supermemo. Jeśli mnie pamięć nie myli, to do interny może
być nawet gotowa baza; najlepiej jednak (wiem z własnego doświadczenia)
samemu wprowadzać dane, zwłaszcza takie tamaty których nie jest się w
stanie normalnie zapamiętać. Faktycznie działa.

"Sl@y" napisał(a):

> [...]
> Mam pytanie, a raczej moja dziewczyna która studiuje medycynę(IV).
> Czy są jakieś programy na PC wspomagające naukę interny?

Krzysiek

3. Data: 2000-05-19 11:40:47

Temat: Odp: Interna
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KO <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> samemu wprowadzać dane, zwłaszcza takie tamaty których nie jest się w
> stanie normalnie zapamiętać. Faktycznie działa.

A tak przy okazji - skąd zdobyć ten program

--
Cosa

"Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał"

4. Data: 2000-05-19 11:58:34

Temat: Re: Odp: Interna
Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak przy okazji - skąd zdobyć ten program

Kupić. Producentem jest polska (!) firma SupermemoWord. Powinno być w
typowych sklepach komputerowych bez problemu. Coś ~200,-
Baza o internie o której wspomniałem jeśli jest, to rozpowszechnia ja
jakiś amator.
Zobacz też www.supermemo.pl/polska.
A parę lat temu starszą wersję za darmo rozpowszechniał chyba PCWord
komputer.
Krzysiek Okon, MD

Re: Exobiologia???
Gazy w powietrzu