Internetowe " NICKI" grupowiczów.

1. Data: 2003-09-02 12:17:01

Temat: Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie powinnas byc juz w szkole? :-/
>

> pozdrawiam
> --
> Greg
> Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
> Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

Szkołę to już dawno skończyłam :-))
Edyta

1. Data: 2003-09-02 12:19:46

Temat: Re: Internetowe
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rusalka" w wiadomości news:bj209l$jb$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> Unikalnosc - to unikanie, uciekanie, chowanie sie
> Chyba chodzilo Ci o unikatowosc, czyli niepowtarzalnosc. :)))

Az za slownik chwycilem :-)

unikalny (słownik języka polskiego)
przym. Ia 'jedyny w swoim rodzaju; niepowtarzalny, wyjątkowy, unikatowy'

unikalny (słownik wyrazów obcych)
(ros. unikalnyj z łc. unicus 'jedyny') unikatowy.

unikat (słownik języka polskiego)
rz. mnż I, D. -u 'coś niezmiernie rzadko spotykanego, rzecz
niecodzienna, jedyna w swoim rodzaju, niepowtarzalna; osobliwość,
rzadkość'

unikat (słownik wyrazów obcych)
(łc. unicus 'jedyny, nadzwyczajny') coś niezmiernie rzadko spotykanego,
rzecz niecodzienna, nietuzinkowa, jedyna w swoim rodzaju; osobliwość,
rzadkość;

unikatowy niespotykany, rzadki, nietuzinkowy, będący unikatem;
niepowtarzalny.

UNIKAT (słownik trudnych słów)
'coś wyjątkowego, niepowtarzalnego, jedynego w swoim rodzaju; rzadkość,
wyjątkowy okaz': Ta książka jest dziś unikatem, pozostało tylko kilka jej
egzemplarzy. Tygrysy syberyjskie żyjące na wolności to dziś unikaty;
polowanie na nie jest zakazane.
UNIKATOWY 'będący unikatem; wyjątkowy, niepowtarzalny, jedyny w swoim
rodzaju': To unikatowa kolekcja, dlatego trzymam ją zawsze w sejfie
bankowym. Unikatowy park krajobrazowy.
UNIKALNY 'to samo, co unikatowy': Unikalna okazja taniego spędzenia urlopu
nad Morzem Śródziemnym.
łac. unicum 'jedyne'.

unikatowy (słownik języka polskiego)
przym. Ia, to samo co unikalny.

unikać (słownik języka polskiego)
I cz. ndk VIIIa, ~any - uniknąć dk IVa 'starać się ustrzec przed czymś,
uchronić, obronić się przed czymś, być ominiętym, niedotkniętym przez coś'

unikać (słownik języka polskiego)
II cz. ndk VIIIa 'rozmyślnie stronić od kogoś, czegoś, trzymać się z
daleka od kogoś, czegoś, starać się nie stykać z kimś, z czymś'

Tak wiec unikac to unikac, byc unikalnym to byc unikalnym (badz
unikatowym) ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-09-02 12:30:43

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta" <e...@l...com.pl> w wiadomości
news:bj21ns$7f1$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

> Szkołę to już dawno skończyłam :-))

Szkoda - wiele sie jeszcze musisz nauczyc. Probujesz uczyc innych, a
jestes glucha na prosby i rady innych.

Dziwne... dlaczego mam wrazenie jakbym pisal o sobie? Heh...

1. Data: 2003-09-02 13:04:39

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg:
> Dziwne... dlaczego mam wrazenie jakbym pisal o sobie? Heh...

Moze jakis przeblysk swiadomosci... Ci sie przytrafil? ;))))

Czarek

1. Data: 2003-09-02 13:25:08

Od: "mała" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> Przeciez jeżeli nie odpowiada Ci rozmowa ze mna to po co to robisz?

hmm dobre pytanie ale ja ci na nie nie odpowiem chociaz w przeciwienstwie do
ciebie znam na nie odpowiedz

>po to są grupy dyskusyjne żeby zadawać pytania i na
> nie odpowiadać...
hmmm ale czy zastanowilas sie wczesniej nad zadanym pytaniem? czy poprostu
przelecialo ono przez twa glowke i wpisalas na grupe ...?

>jeżeli nie chcesz nie musisz... po co te nerwy?
nie wiem kto sie denerwuje bo napewno nie ja. nie myslalas w tym zdaniu o
sobie?

> Jak chcesz zadaj swoje pytanie...
po co? zeby ktos taki jak ty udzielal na nie odpowiedzi? nieprzemyslanej a
wyklepanej ... :|

> A czy moje pytania są głupie czy nie to inna sprawa, przynajmniej dzieki
nim
> coś sie tutaj dzieje?
hmmm widze, ze masz duze poczucie humoru - moze powinnas zmienic grupe?

>nie zauważyłaś??????
zauwazylam, ze syf robisz ... ;)
bosh ... kobieto otworz oczka!
w przeciwienstwie do ciebie edukacji jeszcze nie skonczylam i jestem z tego
dumna :D to moze dlatego nasze pytania i odpowiedzi tak bardzo sie roznia ;)

mala

1. Data: 2003-09-02 14:42:14

Temat: Re: Internetowe A co z mordkami?
Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl
<bj1jlk$pl5$1@atlantis.news.tpi.pl>

> Do tego poczucie anonimowości w sieci jest złudne.
> Pozdrawiam.
> Zaglądaj do sigów.....
> P.S. A czemu szanowna Pani nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem?

a co z nickiem i jednocześnie pokazywaniem swojej mordki w sieci? -
no, bo nick zawsze mogę zmienić (z czego korzystam), a mordki swojej
nie, a więc jakby z tym wyglądało? - co do mojej mordki, to jest do
spotkania na tej nieszczęsnej mojej stronie - no, mogę sobie zmienić
jej kształt jak mi ją skancerują, albo będę tyle zarabiał co
M.Jackson, no ale musiałbym być czarny i mieć kręcone włosy.... NIE
MA ŻADNEJ ANONIMOWOŚCI W SIECI!

1. Data: 2003-09-02 15:09:35

Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl

Ok. Ale ja pytam poszczególnych grupowiczów - o to mi chodzi!
> Edyta

Bo Internet robi wrażenie nierealności i anonimowości choć realny i
nieanonimowy jest. To tutaj, możemy przedstawiać się za pomocą
symboli, z którymi jakoś psychicznie czujemy sioę związani, które
dodają nam siły, relaksują nas, stawiają nas na jakiejś tam pozycji -
może to wynika z kompleksów, może z chęci zmiany, może z chęci
wkurzania innych, może z powodu brzydkiej pogody, a może cholera
wie.... czy to ważne? - ważne że dla innych jest czytelne.

można mieć kilka nickow - np. ja - ale, nie dlatego, że się ukrywam -
bo gdybym się ukrywał, nie podawałbym adresu swojej strony :) -
powody są takie, że do szału doprowadza szufladkowanie mnie - starzy
bywalcy łatwwo mnie rozpoznają po... zapachu....

1. Data: 2003-09-02 15:29:14

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się dowiedzieć dlaczego niektórzy grupowicze używają takich a
nie
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś
do
> ukrycia?
> Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.
> Edyta

Dlaczego? Ano bazyli to moje imię z bierzmowania, a 4? Miałem kiedyś
samo bazyli, w początkach korzystania z netu, gdzieś mi się pogubiły
hasła etc... człowiek głupi był i dopiero jak sobie założył bazyli4 na
onecie, to się nauczył, gdzie, co i jak się robi, żeby po utracie danych
nie tracić konta przez własną niewiedzę. Ot i wszystko. Pisze się to
łatwiej niż całe imię i nazwisko, zresztą, imię Paweł jest pod każdym
postem :-))) I to jest rzeczywiste. A nazwisko moje w necie łatwo
znaleźć...

Pzdr
Paweł

1. Data: 2003-09-02 15:47:54

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mała" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie
> do

pieciolatek

Dlatego, że bywa tu sporo osób. Pół miasta by nam się kłaniało albo gorzej
:-)

Ale tu ruch się zrobił od rana :-)

enni

1. Data: 2003-09-02 17:07:58

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alg" napisał:

> [...] starzy
> bywalcy łatwwo mnie rozpoznają po... zapachu....

Na kilometr! :-)

--
Sławek

Nie chce być sama...