Internetowe " NICKI" grupowiczów.

1. Data: 2003-09-02 08:52:17

Temat: Re: Internetowe " NICKI" grupowiczów.
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bj1l87$n71$1@nemesis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
smutnie:

> Ty to w ogóle jesteś " dziwakiem"

wielki to dla mnie komplement, misiu.
moge tak do ciebie mówić?

--
tren R
kto rano wstaje
jeździ tramwajem
http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-02 08:54:23

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bj1l9r$1j97$1@foka1.acn.pl> kapusta <Przemysław Dębski> rzecze
smutnie:

> Dlaczego niektórzy z was są łysi, czyżby niektórzy z was bili swoje
matki
> ? Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.

o dżizes, człowieku!!
bo pęknę!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nie rób mi tego więcej, bo wpisze cię do pante.. parteo..
paniero.. nonu , no gdzies tam cię wpiszę, nie wazne ;)))

promykiem radosci mi byłeś
o poranku dzisiejszymś zaswiecił

jebaniutki!!

--
tren R
kto rano wstaje

1. Data: 2003-09-02 08:56:01

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Do tego poczucie anonimowości w sieci jest złudne.
> Pozdrawiam.
> Zaglądaj do sigów.....
> P.S. A czemu szanowna Pani nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem?
>
> --
> Paweł Zioło
> www.fotozielsko.prv.pl
> " Najwięcej jednak wrażeń można doznać, gdy łódkę ciągną na linie
> dziewczęta. Są to przeżycia, których nikt nie powinien sobie odmówić.
> Trzeba do tego trzech dziewcząt: dwie trzymaj. linę, a trzecia lata w
> kółko i chichocze. Z reguły zaczynają od tego, że się zaplątują w

Na twojej stronie to już dawno byłam, ale ja nie oto pytam....nie rozumiecie
mnie... chodzi mi o poszczególne osoby, czemu ZIELSKO? Bo włazisz tam gdzie
nie potrzeba i niszczysz wszystko co jest piękne i "dobrze rośnie"?
Edyta
PS: I nie szukaj moich wypowiedzi w innych grupach, bo ja zacznę szukać i
wypisywać informacje o tobie !!!!

1. Data: 2003-09-02 09:02:38

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
> a <news:bj1l87$n71$1@nemesis.news.tpi.pl> kapusta <Edyta> rzecze
> [...]

Mam na imię Edyta - miło mi panie tren R
Edyta

1. Data: 2003-09-02 09:06:50

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta
<e...@l...com.pl>

> [...]
> rozumiecie mnie... chodzi mi o poszczególne osoby, czemu ZIELSKO? Bo
> włazisz tam gdzie nie potrzeba i niszczysz wszystko co jest piękne i

Jesteś trollem czy osobą nierozgarniętą?
On nazywa się Paweł Zioło.
A teraz zapytaj jeszcze raz, dlaczego "zielsko".

P.

1. Data: 2003-09-02 09:12:46

Od: "kohol" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam się dowiedzieć dlaczego niektórzy grupowicze używają takich a nie
> innych " nicków" ( podpisów)

A jakbym używała innego nicka, nie musiałabym odpowiadać? :D
Dlaczego? Przezwyczaiłam się i lubię.
Jak chcesz, możesz mi zrobić na tej podstawie "krótki rys psychologiczny" :P

> dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do
> ukrycia?

Tak, dochody :D
Jak ktoś chce, bez problemu pozna moje imię i nazwisko. Nie podpisuję się nim,
bo lubię być tu kohol :)

kohol
--
Choose your future
Choose life

1. Data: 2003-09-02 09:13:05

Od: "mała" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do

zauwazylam, ze zadajesz pytania na ktore odpowiedzi zna nawet pieciolatek
...:|
bosh - zrobiles a nie ma kto uswiadomic ;)
czyzby nasze spoleczenstwo cofalo sie w rozwoju??;))

mala

1. Data: 2003-09-02 09:14:31

Od: "izela" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych " nicków" ( podpisów), dlaczego nie podpisujecie się swoim
> rzeczywistym imieniem czy nazwiskiem. Czyżby niektórzy z was mieli coś do
wiataj
Mam wrazenie, ze sie czepiasz...
Mnie podoba sie tak jak jest, i dobrze wiem, ze gdybym nawet codziennie nick
zmieniala- pozostane soba- przez co czujne oko zawsze mnie rozpozna;-)
Tutaj jest jednak kilka spraw ktore musisz wziasc pod uwage:
1. Probowalas zalozyc konto ze swoim imieniem i pierwsza litera nazwiska w
popularnym jakims portalu? Nie jestes jedyna Edyta, tak jak i moje imie nie
jest jedyne.. Zmusza nas to do ciaglych poszukiwan, by przestac byc jednym z
1000, a stac sie wlasnie tym- kim jestesmy.
2.Porzadek. Dzieki temu, gdy post podpisuje eTata, lub xRobak, wiem czyj
jest i nie musze sprawdzac czy Kazik Grzegrzolkiewicz to ten,, ktorego
pomysly mi sie podobaja, a ktory nie jest jedynym Kazikiem..
3.Dobor najprostszego slowa, znaku graficznego, koloru- zawsze w jakis
sposob okresla jacy jestesmy.. Kazdy ten nick jest wizytowka i wiekszosc z
nich zawiera w sobie juz krotka charakterystyke osoby.

Jezeli chcesz cos zmienic na tym swiecie- gwaranruje Ci -jest wiele rzeczy,
ktorym moze poswiecic swoja energie. Nie probuj zmieniac czegos co niezle
funkcjonuje;-) jezeli wyslanie tego postu do tego zmierzalo..
Serdecznie pozdrawiam
izela- jako izela tutaj jedyna, ze swoim prawdziwym imieniem, musialabym
zawsze dodac nazwisko- co konwersacje zamienia w zbyt oficjalna;-)

1. Data: 2003-09-02 09:15:01

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <p...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jesteś trollem czy osobą nierozgarniętą?
> On nazywa się Paweł Zioło.
> A teraz zapytaj jeszcze raz, dlaczego "zielsko".

Wiesz to moje określenie chyba bardziej pasuje :-))))
Edyta
A trolem może chciała bym być...zawsze to jakaś odmiana :-DDDD

1. Data: 2003-09-02 09:16:21

Od: "Edyta" <e...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mała" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ...:|
> bosh - zrobiles a nie ma kto uswiadomic ;)
> czyzby nasze spoleczenstwo cofalo sie w rozwoju??;))

To ty nie rozumiesz oco pytam !
Nie o ogół a o szczegół MAŁA
Edyta

Nie chce być sama...