Internetowy Katalog Ogrodniczy

1. Data: 2000-04-26 15:21:26

Temat: Internetowy Katalog Ogrodniczy
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Internetowy Katalog Ogrodniczy (http://www.iko.pl) wreszcie oddany do
uzytku.
A ja (już srodze zmeczony) przyjmuje skargi, reklamacje, wnioski i postulaty
:-(.

W te wspaniale dni mialem jednak olbrzymia przyjemnosc obserwowania i
kontemplowania rozwijajacych sie, w pelni rozwinietych, jak nigdy dotad u
niektorych odmian i przekwitajacych prawie jednego dnia kwiatow magnolii.
Wszystko to mozna bylo zaobserwowac przez jeden dzień.

Andrzej Opejda

2. Data: 2000-04-26 17:43:35

Temat: Re: Internetowy Katalog Ogrodniczy
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

To najpierw przyjmij gratulacje.
pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2000-04-26 18:42:46

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Odnosnik do mojej strony nadal jest wiec nie wnosze zadnych skarg, skladam
tylko reklamacje bo mi przy pogawedkach napisalo, ze nie ma imienia Wiesia.
Gratuluje i pozdrawiam serdecznie, Wiesia.

4. Data: 2000-04-27 02:19:34

Temat: Odp: Internetowy Katalog Ogrodniczy
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie magnolia kobus zakwitla i zrzucila kwiat w ciagu trzech dni.
Prawdziwy ekspres. Szkoda, bo chociaz tylko kobus, to i tak ladna.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2000-04-27 04:42:40

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości
w pelni rozwinietych, jak nigdy dotad u
> niektorych odmian i przekwitajacych prawie jednego dnia kwiatow magnolii.
> Wszystko to mozna bylo zaobserwowac przez jeden dzień.

A w okresie normalnych temperatur, jak długo przebiega kwitnienie?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-04-27 06:09:13

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, nie liczylem dokladnie, wydaje mi sie, ze jeden kwiat moze sie utrzymac
z 5 dni, zanim zzolknie i zaczna platki opadac, dluzej kwiaty utrzymuje - zd
aje mi sie - M. liliflora 'Nigra'. Sporo, jak widze, zalezy od temperatury
.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

quarius.webcorp.com.pl...

7. Data: 2000-04-27 06:34:55

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzytku.
> A ja (już srodze zmeczony) przyjmuje skargi, reklamacje, wnioski i postulaty

Bardzo uzyteczna strona, gratulacje. Mam jeden postulat proponuje
dodac do listy szkolek obok nazwy umiejscowienie szkolki(wojew.). Ja
szukalam dlugo (poza Nowym Dworem ktory znam z nazwy, bo blisko
Warszawy) i bez atlasu nie da rady. Ulka

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-04-27 08:53:59

Temat: wszystko przekwita
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

A moja Susan zdazyla przekwitnac w czasie, kiedy przebywalam na dzialce.
to znaczy w ciagu kilku godzin.
Koszmar.
Dorota

9. Data: 2000-04-28 03:35:33

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Opejda" <o...@p...com> napisał w wiadomości
> Internetowy Katalog Ogrodniczy (http://www.iko.pl) wreszcie oddany do
> uzytku.

Witryna (czy może serwis, nie wiem) świetna. Moje gratulacje.
Chyba trzeba zmienić "brzoza karłowa" na "brzoza karłowata".
Zastanawiam się nad nazwą. Określenie "katalog" zobowiązuje aby był on
kompletny. Katalog który nie spełnia tego warunku jest jakby gorszy. Tak
więc, moim zdanie, wziąłeś na siebie obowiązek trudny do spełnienia.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

10. Data: 2000-04-28 06:23:58

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz <w...@p...onet.pl> wrote in message news:GMGN4.43755$hK2.
8...@n...tpnet.pl...
> [...]
> tylko reklamacje bo mi przy pogawedkach napisalo, ze nie ma imienia Wiesia

Chyba nie zarejestrowalas sie, bo taki komunikat pojawia sie nie znanym syst
emowi uzytkownikom.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

Fajna strona
młode Karasie
sposób na czystą wodę ?
Dajcie namiary na szkolki w malopolsce !
lista