Interpretacja wyników - czy jestem zdrowy ?

1. Data: 2002-02-07 11:18:17

Temat: Re: Interpretacja wyników - czy jestem zdrowy ?
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztofie,

1) gdybyś miał prawidłowe wyniki, nie oznaczałoby to jeszcze, że jesteś
zdrowy
2) gdybyś miał złe wyniki, nie oznaczałoby to jeszcze, że jesteś chory -
może tylko, że byłeś chory, albo że jesteś szczególnym przypadkiem

Wyników badań laboratoryjnych nie można interpretować w oderwaniu od
wyników innych badań.

Leszek

2. Data: 2002-02-07 11:42:27

Od: "bolek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja bym prosil o podanie zakresu norm tych wszystkich wynikow
Czylio takich wartosci i ich granic przy ktorych uwaza sie je za normalne

3. Data: 2002-02-07 12:14:51

Temat: Interpretacja wyników - czy jestem zdrowy ?
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Morfologia:

WBC - 5.8
RBC - 4,95
HGB - 15
HCT - 45,2
MCV - 91,3
MCH - 30.4
MCHC - 33.3
Plt - 209
OB - 5
Cukier: 91

Bilirubina - 0,5
ASPAT - 17
ALAT - 15

Rozmaz:
Paleczki - nie wykryto,
Segmenty - 58
Eozynofilie - 2
Bazofile - nie wykryto,
Limfocyty - 36
Monocyty - 4

4. Data: 2002-02-07 12:47:01

Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, bardzo mi pomogles :-)

W mysl Twojego podejscia nalezaloby zrobic wszelkie mozliwe badania, albo
zadne. A nawet gdyby sie zrobilo owe wszelkie mozliwe badania to i tak nie
mialoby sie pewnosci, ze jest sie zdrowym.

5. Data: 2002-02-07 14:46:16

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

bolek wrote:

> A ja bym prosil o podanie zakresu norm tych wszystkich wynikow
> Czylio takich wartosci i ich granic przy ktorych uwaza sie je za normalne

Granice norm podaje laboratorium, które wykonało badania.

Leszek

6. Data: 2002-02-07 14:46:57

Od: mena <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-02-07 14:47:12

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

> Dzieki, bardzo mi pomogles :-)

Zaproponowałem (nie wprost), żebyś poszedł do lekarza.

Leszek

Medycyna pracy - potrzebny wzor umowy
postinor a przesuniecie okresu
Okulary do komputera
Co mozna stwierdzic po wynikach EKG?
Jakie sa objawy Birelioza - tej choroby roznoszonej przez kleszcze ?