Irga rosnie:-))

1. Data: 2003-01-21 10:04:04

Temat: Irga rosnie:-))
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Za namową waszej grupowiczki posadziłam nasiona Irgi w piasku i od kilku
miesięcy SA w lodówce i wyrosły już 6 sztuk, tak że jest super i udało się
tylko zastanawiam się czemu tylko 6? Nasionek było dużo. Może za głęboko
posadzone?
Ania Piguła

2. Data: 2003-01-23 14:33:18

Temat: Re: Irga rosnie:-))
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b0j5ud$8te$1@news.gazeta.pl Piotr Jan Piguła
<b...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> tylko zastanawiam się czemu tylko 6? Nasionek było dużo. Może za głęboko>

Hejka, przypomina mi się dowcip z PRL-u. Na zakończenie wiejskiego
szkolenia jeden z rolników zadał pytanie prelegentowi: Na wiosnę posadziłem
na hektarze pola 20 kwintali ziemniaków a na jesieni zebrałem 30. Skąd,
cholera jasna, się wzięło te 5 kwintali? :-)

Pozdrawiam pluchowato Ja...cki
PS.1. Może były za głęboko posadzone? ;-)
PS 2. Dla nie rolników - ziemniaków powinno się zbierać 200 - 400 q/ha.

3. Data: 2003-01-24 10:27:42

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 11:04:04 +0100, "Piotr Jan Piguła"
<b...@g...pl> wrote:

> [...]
>tylko zastanawiam się czemu tylko 6? Nasionek było dużo. Może za głęboko

Az 6, to juz calkiem niezle. Miewalam gorsze rezultaty z irga :-)
Nasiona czasem tak mają.

Pozdrawiam,
Anula

Rosliny okrywkowe?