Irga w lodówce i co dalej?

1. Data: 2003-03-01 18:31:44

Temat: Irga w lodówce i co dalej?
Od: "Piotr Jan Piguła" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Za namową koleżanki grupowej, posadziłem na jesień zebrane nasionka Irgi.
Obłupałem i same posiałem w wilgotnym piasku i tak wilgotna całość dałem do
lodówki. Teraz z 20 nasionek wyrosło 9 kiełków i maja jakieś 5cm wysokości i
po dwa listki, no wyglądają jak sklepowe kiełki:-)) I teraz pytanie, czy
dalej maja rosnąć w tym piasku czy gdzieś je przesadzić i co im zapewnić by
dalej rosły. Niestety nie pamiętam kto mi doradzał jak postąpić więc pytam
co po tym etapie.
Pozdrawiam.

--
Belgrano
Akwarystyka i Lotnictwo

2. Data: 2003-03-05 07:16:40

Temat: Re: Irga w lodówce i co dalej?
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Mar 2003 19:31:44 +0100, "Piotr Jan Piguła"
<b...@g...pl> wrote:

> [...]
>lodówki. Teraz z 20 nasionek wyrosło 9 kiełków i maja jakieś 5cm wysokości i
>po dwa listki, no wyglądają jak sklepowe kiełki:-))

W zasadzie to ja je trzymalam w woreczku plastikowym w piasku, a
kiedy pojawialy sie kielki, wyjmowalam pojedynczo i sadzilam do
osobnych pojemniczkow w normalna ziemie kwiatowa i na parapet, a
wiosna po przymrozkach do gruntu. Dobrze znosily wszelkie
manipulacje. Mysle, ze mozesz je teraz przesadzic, nie naruszajac
w miare mozliwosci korzeni. A nuz przezyja? :-)))

Pozdrawiam,
Anka

,Mariken'
Dzień Dziadka