Isa Dora, Velvet Touch

1. Data: 2004-07-12 17:28:12

Temat: Isa Dora, Velvet Touch
Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktos moglby mi moze powiedziec cos na temat tego podkladu? Przymierzam
sie wlasnie do tego, zeby go kupic, niby dostalam probke z Douglasa, ale
chcialabym sie dowiedziec czegos wiecej o nim.. Niestety na wizazu nie ma
zadnej jego recenzji.
A moze ktos moglby polecic mi kosmetyk o podobnych wlasciwosciach i kolorze?
Bo mnie sie z pania z Douglasa nie udalo dzis odnalezc koloru, ktory by
lepiej pasowal do mnie, niz 40 (Winter Beige) z Isa Dora Velvet Touch :(

Dla zobrazowania podaje link do produktu:
http://www.isadora.com/default.asp?groupid=200342410
1639295

--
Wszystkie inteligentne mysli zostaly juz pomyslane - trzeba je tylko
pomyslec ponownie