Iskra "wpadla" do oka

11. Data: 2006-01-20 17:58:35

Temat: Re: Iskra "wpadla" do oka
Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego pobożne zyczenia?

bo praktyka najczęściej wygląda jak podałem (ja nic na to nieporadzę)

> Jedziesz na pogotowie albo jeszcze lepiej od razu
> do szpitala. Stawiam na szpital, bo tam zazwyczaj jest oddział
> okulistyczny.
> Ja tam byłam z rok temu z siostrzeńcem 0 wleciał mu okruch szlaki. Kazano
> iś
> na okulistyke ze skierowaniem i tam doktor dyżurujacy ładnie wyczyścił oko
> "ciemni" pod specjalnym "mikroskopem"

podałem właśnie przypadki z pogotowia i ze szpitala (wiadomo jaka jest
sytuacja w służbie zdrowia, stąd jest jak jest)

a jak się chce coś dobrze to trzeba szykować kaskę i płacić (prywatnie lub w
łapę)

12. Data: 2006-01-20 17:59:33

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem skąd piszesz, ale w Warszawie znam wszystkie ostre dyżury
> okulistyczne (taka przypadłość niestety) i mam pełne zaufanie do
> lekarzy tam przyjmujących.

niestety w całej polsce służba zdrowia jest chora:O(

lekarstwo na płacz
lekarstwo na płacz
lekarstwo na płacz
Emulsja Oilatum