Islam sojusznikiem katolicy powinni brać przykład z gorącej wiary kolegów po fachu.

1. Data: 2014-02-24 15:38:26

Temat: Islam sojusznikiem katolicy powinni brać przykład z gorącej wiary kolegów po fachu.
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-lukasza-adams
kiego/74929-islam-moze-byc-naszym-sojusznikiem-w-wal
ce-z-agresywna-laicyzacja-bierzmy-przyklad-z-ich-zar
liwej-obrony-swojej-wiary

2. Data: 2014-02-25 06:59:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

PAP 24.02.2014
"Egzekucja. Chrześcijanie zginęli od strzałów w głowę.
Zwłoki siedmiu egipskich chrześcijan uprowadzonych w Bengazi znaleziono w
poniedziałek na plaży we wschodniej Libii - informuje Reuters.
Z zeznań świadków wynika, że do budynku w Bengazi wdarła się grupa uzbrojonych ludzi.
Chodzili od drzwi do drzwi, pytając, czy mieszkańcy są chrześcijanami czy
muzułmanami, po czym wyprowadzili stamtąd Egipcjan. Funkcjonariusz policji powiedział
Reutersowi, że uprowadzeni zginęli od strzałów w głowę."

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1060891,Egzek
ucja-Chrzescijanie-zginely-od-strzalow-w-glowe

3. Data: 2014-02-25 07:20:27

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To samo robią chrześcijanie w Afryce islamistą, no jesteście siebie warci. Mordowanie
w imię bozi jest cechą wspólną jak widzimy.

4. Data: 2014-02-25 08:04:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 lutego 2014 07:20:27 UTC+1 użytkownik Andromeda napisał:
> To samo robią chrześcijanie w Afryce islamistą, no jesteście siebie warci.
Mordowanie w imię bozi jest cechą wspólną jak widzimy.

Kazdy widzi w innych siebie...

5. Data: 2014-02-25 12:33:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Feb 2014 21:59:22 -0800 (PST), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
>
> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1060891,Egzek
ucja-Chrzescijanie-zginely-od-strzalow-w-glowe

Nic nowego - na całym świecie chrześcijanie są prześladowani.

6. Data: 2014-02-25 15:16:30

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście

Tylko w miniony weekend członkowie chrześcijańskich bojówek zabili maczetami dziesięć
osób, w tym byłego ministra rolnictwa, który zginął na ulicach stołecznej Bangi.
Opowieści osób, które były świadkami pogromów, są przerażające. - Widziałem ludzi
zarzynanych jak zwierzęta. Jednemu muzułmaninowi odcięli rękę, po czym wsadzili mu ją
do ust. Jeśli oglądasz takie rzeczy, myślisz sobie: albo zwariuję, albo stanę się
taki jak ci mordercy - opowiadał reporterowi "Guardiana" 21-letni uchodźca Hissene
Ibrahim, któremu udało się zbiec do Mali.

Do tego kraju trafił wraz z 600 innymi obywatelami. W sumie według szacunków ONZ na
uchodźstwie jest już milion osób, czyli więcej niż 20 proc. obywateli tego kraju.
Konflikt ma podłoże religijne, choć jest w rzeczywistości pretekstem do przejęcia
władzy w państwie. W Środkowej Afryce połowa ludności wyznaje chrześcijaństwo, 15
proc. jest muzułmanami, a pozostali to animiści.

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105404,15347078,Srod
kowa_Afryka_u_progu_ludobojstwa.html

FBI wydaje standardowy profil seryjnego mordercy. Zbrodniarz seryjnie mordujący
zwykle jest osobą, która miewa zaledwie kilku przyjaciół. Seryjny morderca staje się
osobą znacznie bardziej religijną, wierzącą, krótko przed tym, jak zaczyna mordować
ludzi. Studium morderstw znanych publicznie przez ponad trzydzieści lat w USA pozwala
na stwierdzenie, że cechą charakterystyczną seryjnych zabójców są problemy seksualne
spowodowane silnym zaangażowaniem religijnym. Najbardziej zwyrodniali seryjni
mordercy byli bardzo oddanymi wiernymi członkami kościołów zielonoświątkowych,
fundamentalistycznymi katolikami oraz twardogłowymi baptystami i metodystami. Co
więcej, w duchu takich prawicowych, fundamentalistycznych wierzeń swoich wyznań
religijnych zostali wychowani, wzrastali w tym ortodoksyjnym, chrześcijańskim
środowisku. Studia naukowe oraz badania profilów przestępców przez FBI pokazują, że
seryjni mordercy są produktem swojego środowiska religijnego, a nie genów.

http://home.comcast.net/~pobrien48/serial_killers.ht

7. Data: 2014-02-26 10:59:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 lutego 2014 15:16:30 UTC+1 użytkownik Andromeda napisał:

> Oczywiście

> Seryjny morderca staje się osobą znacznie bardziej religijną, wierzącą, krótko
przed tym, jak zaczyna mordować ludzi.

Uważaj więc jak ci się nagle zachce chodzić do kościoła ;P

8. Data: 2014-02-26 16:22:47

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mc
Co jest przygłupie ze wsi , kościół historycznie to największy morderca ludzkości i
co ? W europie dostał zwyrodnialec kopa w dupę dlatego wynosi się do analfabetyckiej
Afrykie, gdzie poraz kolejny swój mord sieje. Tylko ty buraczku do szkoły podgórkę i
sekta skrajnie zła chlewikowi wmawia że jakieś dobro prezentuje i następnie pierdolce
wypisują że powinni mordować jak bracia z Islamu. A buractwo nadal nie widzi do czego
znowu katolicyzm nawołuje. Dlatego nazywa się was ciemnota.

9. Data: 2014-02-28 13:12:16

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 02/25/2014 06:59 AM, m...@g...com wrote:
> [...]
>
> http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1060891,Egzek
ucja-Chrzescijanie-zginely-od-strzalow-w-glowe

czyli teraz są w niebie...
to źle czy dobrze?

10. Data: 2014-02-28 21:55:17

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Artykuł sprzed ponad dwóch lat:

wiosenne requiem - oczyszczanie świata arabskiego z chrześcijan, przeprowadzane w
pełnym tempie

Już piąty rok, pod każdy koniec roku, śledzimy w Gplanet los chrześcijan stopniowo
zanikających w świecie arabskim, ale w grudniu 2011, rok po wybuchu "wiosny
arabskiej", ich los jest juz w stanie zagrożenia istnienia. Dokladnie tak:
chrześcijanie w świecie arabskim spoglądają z przerażeniem w następujący rok, bo
wielu z nich nie ma szans dożyć przyszłego grudnia. Oczyszczanie świata arabskiego z
chrześcijan odbywa się energicznie i hipokrytyczny świat milczy jak zwykle. Wiele
państw europejskich zajmowało się ostatnio ganieniem Izraela, ale ćwierci
ćwierknięcia nie wydano wobec wyniszczania chrześcijan na obszarach wiosny arabskiej,
bo to przecież nie jest politically correct .

Co czeka chrześcijan i co juz na nich spadło w świecie arabskim? Śmierć, gwałt,
palenie majątków, szantaż, wywłaszczanie, zastraszanie i ucieczka. Nigdy, przez całą
historie, nie przeżywali chrześcijanie okresu tak strasznego, nie widząc wyjścia.
Wiosna arabska im wskazuje: precz, nie macie czego więcej szukać w świecie arabskim.

Dlaczego tak się dzieje? ponieważ usunięci władcy - Husnej Mubarak, Saddam Hussain,
Bashar Al Assad, Muammar Qaddafi, tunezyjski Zin Al-Abidin Ben Ali i inni rozpostarli
przynajmniej parasol ochronny nad chrześcijanami, ale dzisiaj już tego parasola nie
ma i w powstałej próżni ich życie i majątek są w niebezpieczeństwie. Chrześcijanie
mogli się uplasować w nacjonalnych ideologiach, gdy mowiono o arabiźmie, ponieważ ci
chrześcijanie także byli Arabami, ale gdy mowa o ideologiach islamskich, nie ma już
dla nich miejsca na arabskim bliskim wschodzie . Do powstałej próżni wdarły się z
mocą brutalne grupy salafistów, które wprost oczyszczają świat arabski z chrześcijan.
Ich życie jest w niebezpieczeństwie.

Egipt - Wiosna egipska okazała się akcją likwidacji istnienia chrześcijaństwa w
Egipcie. Wedlug raportu egipskiej organizacji praw czlowieka

www.aina.org/news/20110926194822.htm

od marca i upadku Mubaraka do września uciekło z Egiptu około 100 000 koptyjskich
chrześcijan i tempo wciąż wzrasta, tak że według tego raportu do końca roku 2011 ta
liczba dojdzie do ćwierci miliona uchodźców. Uchodźcy należą do najbogatszych i
najsilniejszych i wskazują drogę innym. Chrześcijanie cierpią cieżkie podburzania
przez salafistów, morderstwa w biały dzień, podpalanie albo wysadzanie ich kościolów,
wtargnięcia w ich dzielnice dla dokonania pogromów, i nie ma nikogo kto by ich
bronił. Wielka i rozpaczliwa ich demonstracja w październiku w Kairze skończyła się
pogromem dokonanym na nich, właśnie przez policje i siły bezpieczeństwa. Przesłaniem
było: nie podnoście głowy, bo nie ma nikogo kto by was bronił.

Przywódca islamistow w Aleksandrii Yassir al-Burhami , we wrześniu w wywiadzie na
popularnym kanale telewizyjnym ustalił, że chrześcijanie koptyjscy są zaprzańcami
będącymi w ciemościach herezji i nie maja prawa do światła islamu. Ta jego wypowiedź
pociągęła za sobą falę morderstw koptów.

(..)

Irak - Saddam Husejn, członek partii Ba'ath, stworzonej przez Araba chrześcijańskiego
(Michel Aflaq) dał chrześcijanom ochronę i patronat.Było ich 1,5 miliona ludzi. Dziś
została z nich połowa. Uciekli w strachu albo zamordowani. Shyici i sunici stosowali
systematyczną kampanie oczyszczania, co najmniej 54 kościołów w po-Saddamskim Iraku
wysadzono lub spalono.
Teraz, po opuszczeniu Iraku przez Amerykanów, ostatniej chrześcijan obrony, pozostali
zupełnie bezbronni.Czeka ich czarna z najczarniejszych przyszłości w roku 2012.
Zachód, jak zwykle, milczy wobec tej czystki religijnej.

Syria - reżim Ba'athu Bashar El Assada dał pełną obronę chrześcijanom - około 850
tysięcy ludzi, ale chrześcijanie już rozumieją co ich czeka dzień potem. Jeśli
upadnie władza Bashara, powiedzial Antoin Edo biskup z Halab (Aleppo), "to będzie
koniec chrześcijan w Syrii, widziałem co sie stało w Iraku". Wśrod przeciwników
reżimu jest duży procent islamistów i rezultaty będą odpowiednie. To społeczeństwo
patrzy z przerażeniem na 2012 rok. Kiedyś oni dali schronienie chrześcijanom z Iraku,
kto im teraz da schronienie?

Liban - przed pól wiekiem chrzescijanie stanowili większość w państwie, dziś są
trzecią częścią społeczeństwa. Liban już przeżył straszną wojne między muzułmanami i
chrześcijanami (19975-1989), zna już smak wewnętrznego wyniszczenia, więc wciąż
chrześcijanie uciekaja masowo z Libanu, około 50 000 ludzi. Jest to przyczyną tego ze
już trzeci rok ludność Libanu liczy 4.3 milion ludzi: ilość noworodków z trudnością
równoważy emigrację. Jeśli Hezbollah szyicki zrealizuje swój potencjał i dojdzie do
władzy, los chrześcijan będzie przesądzony i oni o tym wiedzą.
(...)
Dziesiątki tysięcy Libańczykow zginęło w wojnach pomiedzy chrześcijanami a
muzułmanami w Libanie, setki tysięcy już wyemigrowało.
(...)
Autonomia palestyńska - w Gazie, gdzie włada Hamas, los chrześcijan jest nie do
wytrzymania, właściwie, resztka tysiecy ktora tam jeszcze została, żyje w strachu,
ceremonie religijne uprawia prawie w ukryciu i od czasu otwarcia granicy z Egiptem
wielu z nich odchodzi (bez majątku, aby nie wzbudzać podejrzeń) i nie wracają.

Poniewierające sie zwłoki chrześcijan na ulicach Gazy nie są czymś wyjątkowym.

Autonomia palestyńska Yassera Arafata i Mahmuda Abbasz nigdy nie wysilała się w
obronie chrześcijan tam żyjących, wyniki są odpowiednie: pomimo świątecznej atmosfery
w Beit Lechem (Betlejem) w tym tygodniu (pisane w grudniu. O.), prawie nie ma już
chrześcijan w tym mieście, w którym kiedyś była ich większość, także w całej
autonomii. Dane na rok 2011: wszystkiego jest 2000 chrześcijan w autonomii, 10 razy
więcej było ich w przeszłości.Od czasu wyborów w mieście w 2005 roku większość
radnych w Radzie miejskiej w Beit Lechem to muzułmanie z organizacji Hamas. Cała
reszta wyemigrowała, w większości do południowej Ameryki
(..)
Tunis - jeszcze jedno panstwo arabskie w którym do władzy absolutnej doszedł islam i
chrześcijanie już rozumieją jaka ich czeka przyszłość w państwie, ktore uzna prawo
Szariatu. Arcybiskup chrześcjański w Tunisie, Maroon Laham wie o atakach na kościoły,
ale przecież nie może wiele mówić.

stad:
http://izrael.org.il/forum/4-forum-erec-israel/46308
-nie-ma-dla-was-miejsca-oczyszczanie-swiata-arabskie
go-z-chrzescijan.html#46308

- - -

i o losie chrzescijanskiego miasteczka Maluli w Syrii:
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=9506

- - -

Posłała - Ola

To było...
Ukraińcom...
Kompromisy czyli jak pokazali obciąganko
Szkoła umierania
Trochę dżemu na dobranoc.