Ives Rocher

1. Data: 2004-08-26 19:10:57

Temat: Re: Ives Rocher
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-26 21:30, Użytkownik Jolka napisał:

> Nie jestem pewna czy poprawnie napisałam. Czy któraś z Was zna moze te
> kosmetyki i mogłaby się podzielić opinią?
> z góry wielkie dzięki
> Jolka

Yves Rocher

http://groups.google.pl/groups?as_q=Yves%20Rocher&ie
=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.uroda&lr=&hl=pl

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&cmd=search&type=all&where=items&keywords=Yves+Roche

a pozatym www.yves-rocher.com.pl

pozdr

1. Data: 2004-08-26 21:16:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Aug 2004 21:30:21 +0200, Jolka <j...@a...pl> wrote:
: Nie jestem pewna czy poprawnie napisałam. Czy któraś z Was zna moze te
: kosmetyki i mogłaby się podzielić opinią?

yves.

najogolniej: bardzo mile rzeczy do mycia, kremy takie sobie, kolorowka -
wybiorczo, zapachy przyjemne, lecz nietrwale.

ostatnio jestem fanka dezodorantu z serii bambusowej.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-08-27 12:28:49

Od: "amelia" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

chusteczki do demakijażu bardzo dobre, milo pachna i dobrze nawlzone. toniki
i pilingi tez ok. (ja uzywam tonik+piling BioSpecific), specyfiki do mycia
ciala tez w pozadku ;) chociaz zapach dlugo sie nie utrzymuje, itd...

pozdrawiam
Amelia

1. Data: 2004-08-27 13:03:10

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> najogolniej: bardzo mile rzeczy do mycia, kremy takie sobie, kolorowka -
> wybiorczo, zapachy przyjemne, lecz nietrwale.
>
> ostatnio jestem fanka dezodorantu z serii bambusowej.

Puder Yria - całkiem niezły i w dobrej puderniczce z pędzlem.
A dezodorant to taki kulkowy z rumiankiem namalowanym, zapomnialam
nazwy, ale bardzo tani i nawet po goleniu pach nie szczypie.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-08-28 10:42:24

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sobie chwalę sypkie pudry Yves Rocher z serii Couleurs Nature. Używam i
zwykłego transparentnego na co dzień, i na "wyjścia" rozświetlającego z
drobinkami złota. Dobrze matują, długo się efekt utrzymuje..... przynajmniej na
mojej skórze ;-)

Kota

1. Data: 2004-08-28 20:14:25

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie jestem pewna czy poprawnie napisałam. Czy któraś z Was zna moze te
> kosmetyki i mogłaby się podzielić opinią?

ogólnie raczej nic specjalnego,
ale mają genialny moim zdaniem
odżywczy balsam do ciała bio specific
cytuję z opakowania: body soin corps nutri total
jestem mu oddana od dłuższego czasu :))
a teraz na dodatek jest prawie połowę tańszy - 16, 90 :))
świetnie nawilża, nie klei się, nie śmierdzi chemią,
ani żadnymi owocami (nie lubię takich pseudo prawdziwie owocowych zapachów w
kosmetykach)
do tego naprawdę szybko się wchłania, po prostu super :))
tylko opakowanie mogłoby być trochę większe (jest 150 ml)

natalia

1. Data: 2004-08-29 19:02:54

Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki wszystkim
Jola

1. Data: 2004-08-29 20:07:53

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka wrote:
> Nie jestem pewna czy poprawnie napisałam. Czy któraś z Was zna moze te
> kosmetyki i mogłaby się podzielić opinią?
> z góry wielkie dzięki
> Jolka

Jest to firma średniej klasy, z całkiem interesującą ofertą o stosunkowo
przystępnych cenach. Jakość kosmetyków uważam za dobrą i od czasu do czasu
sama coś tam kupuję. Generalnie moja opinia jest na plus. :-)

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-08-30 22:57:57

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości:

> A dezodorant to taki kulkowy z rumiankiem namalowanym, zapomnialam
> nazwy, ale bardzo tani i nawet po goleniu pach nie szczypie.

Cała seria Hamamelis jest kul :)

pzdr
For

Joko Bydgoszcz
Krem Rozex
Aknicare ????
Gabinet we Wrocławiu?
polecam i nie-tusze balsamy oliwki i inne(długie)