Ja mam wyciskarke soku

1. Data: 2009-06-02 07:17:09

Temat: Ja mam wyciskarke soku
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy jeszcze aktualne, ale ja mam wyciskarkę soku -
elektryczną nie ręczna i jest świetna, sokowirowki sie moga schowac
(wiecej soku, latwiejsza obsluga, szybko). Kupic mozna tutaj
http://www.eujuicers.com/pl/katalog/sokowirowki-i-wy
ciskarki/dla-domu/wyciskarki-jednoslimakowe
ja mam wildcata (takie przyjemne urzadzonko)
a i jeszcze - pamietaj ze jak juz kupujesz wyciskarke to warto
powaznie myslec o wyciskaniu soku a nie tylko tak sporadycznie bo
szkoda kasy na jakiekolwiek urzadzenie jak nie zamierzasz z niego
korzystac albo tylko pierwsze kilka razy a pozniej idzie w odstawke

2. Data: 2009-06-02 07:38:59

Temat: Re: Ja mam wyciskarke soku
Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> nie wiem czy jeszcze aktualne, ale ja mam wyciskarkę soku -
> elektryczną nie ręczna i jest świetna, sokowirowki sie moga schowac

urzekla mnie twoja historia, a teraz popatrz na ceny, to ja wole kupic
zamiast 1kg, 1,5kg owocow czy wazyw i miec tyle samo soku, ale 1500pln w
kieszeni

3. Data: 2009-06-02 13:51:49

Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał
[...]

Czytałam, że owoce należy jeść w całości, a nie wyciskać sok, bo wtedy
pozbawiamy je dużej ilości błonnika. Np. taki grejpfrut ma dużo błonnika w
osłonkach - błonkach.
Pozdr.
A.

4. Data: 2009-06-02 18:04:00

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 15:51, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Czytałam, że owoce należy jeść w całości, a nie wyciskać sok, bo wtedy
> pozbawiamy je dużej ilości błonnika. Np. taki grejpfrut ma dużo błonnika w

Po cześci masz racje - błonnik jest potrzebny organizmowi, jest
pożywką dla bakterii jelitowych i tzw. "miotełką" przeczyszczającą
jelita. I to że pije soki nie znaczy ze nie pogryzam owoców czy warzyw
w całości. Różnica jest jednak taka, że trawienie całego owoca czy
warzywa jest dużo cięższym wyzwaniem dla ukladu pokarmowego niz
trawienie soku i wchłanianie witamin w nim rozpuszczonych. Zresztą
wiele ludzi ma tego przyklad - chociazby moja siostra nie moze jest
surowych owoców bo źle się po nich czuje (ciężar na żołądku, wzdęcia),
ale już sok jest dla niej ok. Poza tym organizm nie radzi sobie tak
dobrze z "wyłapywaniem" witamin z całych owoców/warzyw, dlatego poleca
się picie soku (zwłaszcza w przypadku ludzi z problemami trawiennymi),
jest to jakby ułatwienie zadania dla układu trawiennego. Poza tym
jeszcze - ja wypijam sporo soku - 4 szklanki dziennie (dla mnie sporo,
inni by mnie pewnie wyśmiali) i po prostu nie wyobrażam sobie zjeść
takiej porcji warzyw już nie mówiąc o tym, że po tygodniu miała bym
dosyć. Zresztą uważam, że wszystko trzeba robić z umiarem, nie popadać
w skrajności - soki są dobre i owoce w całości też - 100x lepsze niż
dieta a'la mcdonalds;)

5. Data: 2009-06-02 19:59:45

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> jeszcze - ja wypijam sporo soku - 4 szklanki dziennie (dla mnie sporo,
inni by mnie pewnie wyśmiali)

Bardzo jestem ciekawy jacy to śmiejący wypijają takie (jakie? dwa litry?)
ilości soków dziennie.

Feah

6. Data: 2009-06-02 20:11:29

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:b5b9c842-0b3d-44b8-aefc-e0f959ddfbbc@
> [...]
>
> inni by mnie pewnie wyśmiali)
>
> Bardzo jestem ciekawy jacy to śmiejący wypijają takie (jakie? dwa litry?)

a o diecie gersona słyszałeś? 13 szklanek dziennie!!

7. Data: 2009-06-02 20:18:14

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

> ilości soków dziennie.
>

> a o diecie gersona słyszałeś? 13 szklanek dziennie!!

W żadnym z postów wątku nie wynikało, że chodzi o dietę.
Wyglądało to na dość kosztowny sposób odżywiania się (soki plus inne
posiłki).

Feah

8. Data: 2009-06-02 20:58:55

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:3b23bd8f-3cbf-4f5e-b81d-eefeae253fda@
> [...]
>
> W żadnym z postów wątku nie wynikało, że chodzi o dietę.
> Wyglądało to na dość kosztowny sposób odżywiania się (soki plus inne

bo w moim przypadku nie chodzi o diete gersona, tylko generalnie
zdrowe odzywianie i dostarczanie organizmowi skladnikow odzywczych,
jasne mozna na to patrzec jako koszty, dla mnie to dbanie o zdrowie w
naturalny sposob a nie leki czy nabijanie portfela służbie zdrowia

9. Data: 2009-06-03 09:17:54

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie to dbanie o zdrowie w

Poczekaj jeszcze 30 lat. I tak będziesz nabijałą portfel opiece zdrowotnej.

MS

10. Data: 2009-06-03 18:00:14

Od: p...@e...com szukaj wiadomości tego autora

ważniejsze, że mam teraz na to wpływ i dlatego staram się dbac o swoje
zdrowie tak jak to mozliwe, a co bedzie za 30 lat tego nikt nie wie

Ikselko!
Pistacje
kalendarium roslin -kiedy sezon - pytanie
ÓÓÓÓZaczynamy międzynarodowy festival srania pansraviscie do wyja połączony z 3 dniowym plebiscytem na róchanie jego starej w dópsko!