Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu

11. Data: 2004-04-16 10:38:42

Temat: Re: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Apr 2004 11:47:48 +0200 I had a dream that batory
<b...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> Ależ co Ty pleciesz. Przecież chodzi tylko o rozwód cywilny, kościelnego i
> tak nikt im nie da, a nawet o to nie występują, więc w obliczu Boga nadal są
> małżeństwem i żadnego grzechu nie ma

A no rzeczywiście - zapomniałem, że największa nawet hipokryzja nie jest
grzechem w tej dziwnej religii.

12. Data: 2004-04-16 10:43:40

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik batory napisał:

> Rozwód dla głupich 170 zł miesięcznie??? No, nie żartuj
> Pozdrówka - Agnieszka

A jednak - w pomorskiem i w Elblągu liczba pozwów
rozwodowych wzrosła w kwietniu o 50%!
Wiesz... tam jest 35% bezrobocia - 170 zł
miesięcznie to 2400 zł rocznie. Dla niektórych to
majatek, jeżeli za dochód maja zasiłek w wysokości
400 zł mies. albo nie maja dochodu wcale, bo rawo
do zasiłku utracili. Wcześniej zarzucano, że w
takich przypadkach kobiety kierują sprawy o
alimenty i wyłudzają pieniądze Funduszu
Alimentacyjnego, teraz te 170 zł przysługuje
każdej samotnej matce o niskich dochodach. Więc
ludzie sie usamotniaja na potęgę.

Eulalka

13. Data: 2004-04-16 18:29:25

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Apr 2004 11:57:04 +0200 I had a dream that Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:
> Masz polskie obywatelstwo ? Jesli tak, to bazujac na wlasnym przykladzie
> oswiec nas, co Polak jest w stanie zrobic za 300 albo 500 PLN.

Może weź przeczytaj dokładnie, co napisałem, potem to przeczytaj jeszcze
raz i potem jeszcze raz. A następnie weź się za zrozumienie. To zdanie
złożone, zajmuje dwie linijki na ekranie, ale myślę, że za którymś razem
jednak zrozumiesz sens.

14. Data: 2004-04-17 11:21:05

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "batory" :

> Jesli ktoś ma ośmioro dzieci to już się z tego robi całkiem niezła
sumka.

Ale takich nie ma wielu. Srednia w Polsce to ok. 2 dzieci na kobietę.
NIe wiem skąd się biorą te opowiadania jak to np. robotnik/rolnik nic
tylko zapładnia a żona nic tylko rodzi. Chociaż na wsi wielodzietnych
jest więcej to tam jednak rozwodów jest mniej chociażby ze względu na
nieznajomośc prawa i koszty procesów.
Z tych wszystkich wniosków rozwodowych pewnie tylko mniejsza cześć
dotyczy rodzin wielodzietnych. Poza tym facet nie będzie mógł wziąć
małego kredytu na video jeśli będzie "ścigany" za niepłacenie
alimentów (wymagane do dostania zasiłku).

15. Data: 2004-04-17 11:21:32

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalia" <e...@k...pl> wrote in message
> A jednak - w pomorskiem i w Elblągu liczba pozwów
> rozwodowych wzrosła w kwietniu o 50%!

Tyle że to dziennikarze stwierdzili, że ma to związek ze zmianą
przepisów. Ja, znając pomyłki mediów wołałbym dowiedzieć się więcej
nt. sprawy może np. zmieniają się przepisy dot. rozwodów? i ci co
chcieli to zrobić "przyspieszają"? Znany jest fakt "depresji zimowej",
może na wiosnę liczba rozwodów zawsze skacze w stosunku do zimy?

16. Data: 2004-04-17 11:31:31

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <4...@n...o2.pl>, ze dunia77
@nielubiespamu.o2.pl twierdzi...

|Masz polskie obywatelstwo ? Jesli tak, to bazujac na wlasnym przykladzie
|oswiec nas, co Polak jest w stanie zrobic za 300 albo 500 PLN.

Ja takowe (niestety) mam...
Za 300 zl moge zrobic jedna, slownie jedna strone w PHP nic wielkiego -
np formularz do wysylania maili. Za 500 moge zrobic wiecej - np.
zapisywanie tej tresci do bazy :)
Aha pod warunkiem ze akurat nie bede mial roboty za wieksze pieniadze bo
wtedy moge sie nie skusic :)

Koniec zartow, jest weekend, w weekend nie pracuje, no chyba ze za pare
tysiecy...

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

17. Data: 2004-04-17 12:24:38

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Specyjal" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> małego kredytu na video jeśli będzie "ścigany" za niepłacenie
> alimentów (wymagane do dostania zasiłku).

Zasilek ten mozna dostac "Niezaleznie o d tego czy i jakie alimenty zostaly
zasadzone przez sad i czy sa placone" Wiec gosc wcale nie bedzie scigany za
nieplacenia.

Magda

18. Data: 2004-04-17 13:44:46

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Apr 2004 13:21:05 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> dotyczy rodzin wielodzietnych. Poza tym facet nie będzie mógł wziąć
> małego kredytu na video jeśli będzie "ścigany" za niepłacenie
> alimentów (wymagane do dostania zasiłku).

Bzdura. W banku może kredytu nie dostanie, ale za to weźmie pożyczkę
z dowolnej firmy reklamującej się "pożyczki w 5 minut".

19. Data: 2004-04-17 13:46:48

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Apr 2004 13:21:32 +0200 I had a dream that Specyjal <s...@o...pl>
wrote:
> [...]
> chcieli to zrobić "przyspieszają"? Znany jest fakt "depresji zimowej",
> może na wiosnę liczba rozwodów zawsze skacze w stosunku do zimy?

Co dziennikarze stwierdzili? Przecież kobiety oficjalnie we wniosku
rozwodowym stwierdzają, że proszą o rozwód, by dostać zasiłek i
dołączają papier z MOPSu (czy czegoś podobneg) potwierdzający, że im
jako mężatkom zasiłej się nie należy, natomiast rozwódce by się należał.

20. Data: 2004-04-17 16:26:15

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl>
wrote in message
edu.pl...
> [...]
> dołączają papier z MOPSu (czy czegoś podobneg) potwierdzający, że im
> jako mężatkom zasiłej się nie należy, natomiast rozwódce by się

Rozumiem, że podajesz to jako żart, że kobiety (ciekawe skąd wiesz że
głównie one?) jako przyczynę we wnioskach podają chęć ominięcia prawa.

Re: Objawienia Proroka
Re: Nie karm trolla
Re: Objawienia Proroka
Re: [test] jaka religie wyznajesz? -prorok
Re: Nie karm trolla