Jabłka w czekoladzie?

1. Data: 2003-06-11 18:34:17

Temat: Jabłka w czekoladzie?
Od: "Macius" <macius@[nospaaam]lonet.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat moim ulubionym przysmakiem jest jedzenie troszke
kwaskowatych jablek i jednoczesne zagryzanie slodka czekolada. Tak sie
zastanawiam czy ktos z was ma jakis sprawdzony przepis lub pomysl na
przygotowanie czegos takiego jak jablka w czekoladzie?

pozdrawiam,
Macius

1. Data: 2003-06-12 07:39:56

Temat: Re: Jabłka w czekoladzie?
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiam czy ktos z was ma jakis sprawdzony przepis lub pomysl na
> przygotowanie czegos takiego jak jablka w czekoladzie?

Przepisu nie mam, robię od paru lat taki "dyngs" przy truskawkach:
2 opakowania czekolady pitnej rozpuszczam w połowie przepisowej wody (robię
to w miseczce, żeby były szerokie brzegi), biorę widelec, maczam w tym
truskawki i prosto do dzioba. Miodzio :)))
Myślę, że to samo powinno wyjść z jabłkami bez problemu :))

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

Ser plesniowy Pytenie .
Placek Martki (maminy)
kotlety mielone - porazka - pomocy !!!
WYSZLO MI!!!!!!!