Jagody nieco perwersyjnie :)))

1. Data: 2001-06-26 17:41:07

Temat: Jagody nieco perwersyjnie :)))
Od: <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy zobaczyłam jagody na straganie, zastanawiałam się gorączkowo, co z
nimi zrobić... pierogi? może ciasto?

Dzisiaj za 40 dkg jagód zapłaciłam 5 zł (sic!) i wiecie co się z nimi stało?
Wylądowały w wielkim głębokim talerzu, posypałam je cukrem nawet nie z
cukierniczki a prosto z papierowej torebki i zjadłam całe 40 dkg wielką łychą,
nie dzieląc się z nikim.

Ależ to była przyjemność! Nawet większa niż zapach pierwszych truskawek. Tym
bardziej, że z fioletowymi zębami i językiem udałam się potem do pracy.
Zachęcam do takich "perwersyjnych" przyjemności. Czym częściej tym zdrowiej :)

asiek23 (o wiecznie pustym brzuszku)

1. Data: 2001-06-28 14:51:30

Temat: Re: Jagody nieco perwersyjnie :)))
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardziej, że z fioletowymi zębami i językiem udałam się potem do pracy.
> Zachęcam do takich "perwersyjnych" przyjemności. Czym częściej tym

Wszystko byloby fajnie gdyby nie to, ze sa to borowki :)))))))))

a tak na serio, poniewaz moj kot bywa wszedzie, przez przypadek pacnal lapa
w miske z borowkami, ktore pieknym lukiem wpadly do serka waniliowego danon.
kotu wyszedl fajny deser, ktory zezarlam radosnie :)

niech zyje lato i owocki

1. Data: 2001-06-28 16:37:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w miske z borowkami, ktore pieknym lukiem wpadly do serka waniliowego danon.
>kotu wyszedl fajny deser, ktory zezarlam radosnie :)

wiesz co...moze zostawiaj tego kota w kuchni samego, nigdy nie
wiadomo, co bedziesz miec na kolacje ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

Witam
Sos niebieski