Jajka ubite z cukrem jak dlugo?

1. Data: 2007-04-16 04:41:53

Temat: Jajka ubite z cukrem jak dlugo?
Od: liann_ka <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj wieczorem naszla mnie ochota na ciasto ;) myslac ze mam
wszystkie skladniki zaczelam je robic - ubilam 5 jajek z cukrem, no i
sie zdziwilam kiedy okazalo sie ze niestarczy mi margaryny - na to by
szukac sklepu o tak pozej porze juz sil nie mialam ;)
wstatwilam to do lodowki, i teraz pytanie - czy moge to dzisiaj bez
problemu uzyc czy moze lepiej nie? Domownicy mowia ze nie a ja mam
nadzieje ze moze jednak ;)

2. Data: 2007-04-16 05:06:27

Temat: Re: Jajka ubite z cukrem jak dlugo?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"liann_ka" <l...@p...fm> wrote in message
> [...]
> wstatwilam to do lodowki, i teraz pytanie - czy moge to dzisiaj bez
> problemu uzyc czy moze lepiej nie? Domownicy mowia ze nie a ja mam

Było dodać masła. Można.

3. Data: 2007-04-16 07:50:49

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

liann_ka <l...@p...fm> napisał(a):

> - czy moge to dzisiaj bez
> problemu uzyc czy moze lepiej nie? Domownicy mowia ze nie a ja mam
> nadzieje ze moze jednak ;)

Bez doświadczeń nie byłoby postępu ;-)

Spróbuj poubijać - jeśli masa będzie wyglądała jak świeżo ubita, a w
przepisie jest proszek do pieczenia - może się udać.

Ania

4. Data: 2007-04-16 07:57:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wstatwilam to do lodowki, i teraz pytanie - czy moge to dzisiaj bez
> problemu uzyc czy moze lepiej nie? Domownicy mowia ze nie a ja mam

Zawsze możesz zrobić omlet... I podać z sokiem lub konfiturami.

5. Data: 2007-04-16 12:22:05

Od: liann_ka <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]

A masla to ani grama nie bylo na zbyciu ;)

6. Data: 2007-04-16 12:25:05

Od: liann_ka <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Bez doświadczeń nie byłoby postępu ;-)
>
> Spróbuj poubijać - jeśli masa będzie wyglądała jak świeżo ubita, a w
> przepisie jest proszek do pieczenia - może się udać.
>
> Ania

Byl proszek do pieczenia, poubijalam ponownie, wyglada to w miare,
zobaczymy co wyjdzie ;)
Ja to poczatkujaca w kwestiach pieczenia ciast jestem,i w ogole w kuchni
no ale nie o tym :D

W kazdym razie dziekuje za odpowiedz :)

7. Data: 2007-04-16 12:49:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masla to ani grama nie bylo na zbyciu ;)

Dzisiaj się urodziłaś czy z sąsiadkami żyjesz na bakier, żeby nie powiedzieć
baker?

8. Data: 2007-04-16 15:18:32

Od: liann_ka <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Dzisiaj się urodziłaś czy z sąsiadkami żyjesz na bakier, żeby nie powiedzieć
> baker?

O sasiadkach to ja sie wole nie wypowiadac, ze nie wspomne jak by
zareagowaly gdybym zapukala przed polnoca w poszukiwaniu margaryny/masla ;)

Ale to nie wazne, wazne ze i tak babka orzechowo-rumowa wyrosla :D

9. Data: 2007-04-16 15:19:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
;)

> Ale to nie wazne, wazne ze i tak babka orzechowo-rumowa wyrosla :D

Smacznego! :-)

konkurs kulinarny na foto-przepis wegetariański
mocna sokowirówka elektryczna
Czy w forum w kuchni jest internecie?
zoltko idealnie na srodku
frytkownica i skrzydelka z kurczaka