Jajka z dwoma żółtkami

1. Data: 2002-12-17 22:45:48

Temat: Jajka z dwoma żółtkami
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam wyżej wymienione w ilosci sztuk 30. Cala zadowolona, ze takie duze i
takie tanie i dwa zoltka...A teraz nachodza mnie watpliwosci...Jak ja ciasta
bede robic? Liczyc jajka podwojnie czy po prostu zaufac intuicji?

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-12-18 17:45:15

Temat: Re: Jajka z dwoma żółtkami
Od: "anilec mik" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

almadka <a...@W...TO.wp.pl> napisał(a):

> [...]
> takie tanie i dwa zoltka...A teraz nachodza mnie watpliwosci...Jak ja ciasta
> bede robic? Liczyc jajka podwojnie czy po prostu zaufac intuicji?

Ja myślę,że jeśli są dwa żżżżółtka to na pewno jaja duże,więc można
potraktować jako dwa małe.A swoją drogą skąd takie zdobyłaś?
pzdr.

Czy jest jakis przepis na danie z miesa strusia..?
ciasto z bananami - pomoc
Ryba po gecku - pomoc
szwarcwaldzki tort wiśniowy - HILFE!
boczek faszerowany.