Jajko na mieko.

1. Data: 2004-10-13 20:41:59

Temat: Nie pisać na prk po pijanemu/Re: Jajko na mieko.
Od: "mechata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk"
> Minelo jakies 30 minut wychodze z lazienki ,dziobam widelcem
> jajka ....a one ciagle twarde.Dolalem wode bo sie wygotowala.Zrobilem
> kanapki. i czekam.Zona zagaduje z sypialni: Kochanie! Co z tym
> sniadaniem?Chwilka, zapomnialem posolic i sa jeszcze twarde.Co bylo
> dalej......? Nie pytajcie.
>
> Stanislaw
Prosze nie pisać na prk po pijanemu.
mechata

1. Data: 2004-10-14 06:37:08

Temat: Re: Nie pisać na prk po pijanemu/Re: Jajko na mieko.
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mechata <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ckk456$2og$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Stanislaw Trepczyk"

> Prosze nie pisać na prk po pijanemu.
> mechata

...Mechata z alkomatem w Outlook'u
;)
agataw

1. Data: 2004-10-14 21:42:43

Temat: Re: Jajko na mieko.
Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM eL wrote:

> Trzeba bylo jajka obrac przed gotowaniem.

ROTFL :-)))))

<nie lubie tego typu postow, ale eM odpalila po prostu
genialnie!>

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-10-15 07:26:15

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <b...@N...gazeta.pl>
> Trzeba bylo jajka obrac przed gotowaniem.

A dopiero co ktoś pisał, że wystarczy umyć.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-10-15 09:22:11

Od: "Wrocławianin" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maslem.Dziarsko wyskoczylem z kanapy i pomyslalem,ze zanim zrobie se
> prysznic musze wstawic jajka bo jak na miekko to zdziebko se musi
> pogotowac.Minelo jakies 30 minut wychodze  z lazienki ,dziobam widelcem
> jajka ....a one ciagle twarde.Dolalem wode bo sie wygotowala.Zrobilem
> kanapki. i czekam.Zona zagaduje z sypialni: Kochanie! Co z tym
> sniadaniem?Chwilka, zapomnialem posolic i sa jeszcze twarde.Co bylo
> dalej......? Nie pytajcie.
>
> Stanislaw
> Robi się tak! Do garnka wlewamy wodę, solimy i dolewamy łyżkę octu. Stawiamy
na duży ogień. Kiedy woda zacznie wrzeć ostrożnie /np na łyżce/ wkładamy do
wrzątku jajka. Muszą być w calości zanurzone we wrzacej wodzie. Od momentu
włożenia do wody gotujemy dokładnie 5 /pięć/ minut. Po tym czasie jajka
wyjmujemy z wrzątku /łyżką/ i na 2 minuty wkladamy do zimnej wody. Wyjmujemy z
wody osyszamy sciereczką. Jajka są gotowe, na miękko, lekko ciepłe. Smacznego

1. Data: 2004-10-15 15:32:21

Od: kachna <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 04-10-14 08:37Agata wrote:
> Użytkownik mechata <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ckk456$2og$...@n...news.tpi.pl...

> ...Mechata z alkomatem w Outlook'u
> ;)
> agataw

Agata, ta "mechata' to nie ja, jakby byly jakies watpliwosci.

Mechcia

1. Data: 2004-10-15 15:48:07

Temat: Re: Nie pisać na prk po pijanemu/Re: Jajko na mieko. (OT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kachna <m...@T...neo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ckoqlt$jnk$...@z...man.szczecin.pl...

> Agata, ta "mechata' to nie ja, jakby byly jakies watpliwosci.
>

> Mechcia

...doczytalam tu i tam ;)
przyjelam...

agataw

1. Data: 2004-10-15 16:05:10

Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 04-10-15 17:48Agata wrote:
> Użytkownik kachna <m...@T...neo.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
ufffffffff

;-)

1. Data: 2004-10-15 16:20:17

Od: "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wyjmujemy z
> wody osyszamy sciereczką. Jajka są gotowe, na miękko, lekko ciepłe.

Wielkie dzieki!
W nastepnie wakacje "jak dzieci nie bedzie w domu" to zablysne w oczach
malzonki !

Stanislaw

1. Data: 2004-10-15 16:43:24

Od: "mechata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanislaw Trepczyk" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
> W nastepnie wakacje "jak dzieci nie bedzie w domu" to zablysne w oczach
> malzonki !
Tak, tak - już tylko zabłyśniesz w oczach!
mechata

Witam!!!
kotlety ziemniaczane, czego brak?
Pytanie!Sledz w sosie...