Witam!!!

1. Data: 2004-10-12 12:35:15

Temat: Witam!!!
Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Czy miał ktoś doświadczenia z naczyniami tupperware?
Proszę o opinie bo nie wiem co mam o tym myśleć?
Iwona

1. Data: 2004-10-12 12:47:05

Temat: Re: Witam!!!
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam !!!
> Czy miał ktoś doświadczenia z naczyniami tupperware?
> Proszę o opinie bo nie wiem co mam o tym myśleć?
> Iwona

ja mam, torchę i już zgromadziłam i bardzo sobie chwalę wszelkie miski,
właściwie nie wyobrażam juz sobie bez nich kuchni.
Jesli masz mozliwość to zorganizuj u siebie w domu prezentacje dla kilku
znajomych pań - wystarczy kuchnia, stól i kilka miejsc siedzących, wtedy
trochę się dowiesz o tych produktach.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-10-12 17:38:53

Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona napisał(a):

> Witam !!!
> Czy miał ktoś doświadczenia z naczyniami tupperware?
> Proszę o opinie bo nie wiem co mam o tym myśleć?
> Iwona

Ja używam tychże naczyń i bardzo je sobie chwale.
Wiele rzeczy możesz wykonać nie angażując do tego całej machiny
kuchennej.Bardzo przyjazne w kuchni:)

Patrycja

kotlety ziemniaczane, czego brak?
Pytanie!Sledz w sosie...