Jak ciasteczka anyżkowe??

1. Data: 2005-02-14 10:10:05

Temat: Jak ciasteczka anyżkowe??
Od: Rafuś <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się robi ciasteczka anyżkowe?
Chodzi o to żeby były małe, okrągłe i miały kruchy spód, a na wierzchu
pianka (beza) o smaku anyżkowym. Kupuję je namiętnie w jednej cukierni w
Krakowie ale są drogie i chętnie sam bym je zrobił; tylko nie wiem jak :(

Rafuś-łasuszek

1. Data: 2005-02-14 18:16:48

Temat: Re: Jak ciasteczka anyżkowe??
Od: "Kasia M." <kimik@USUŃ-TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafuś" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Krakowie ale są drogie i chętnie sam bym je zrobił; tylko nie wiem jak :(

Sama nie robiłam, ale znalazłam tutaj takie przepisy:
http://glinki.com/?l=07wgfe
http://glinki.com/?l=m8cbs0
http://glinki.com/?l=fo4745
A możesz zdradzić, gdzie kupujesz te ciasteczka w Krakowie? Z góry dzięki!
:)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2005-02-14 19:29:18

Od: Rafuś <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz zdradzić, gdzie kupujesz te ciasteczka w Krakowie? Z góry
dzięki!

Przy ul Lubicz po lewej stronie za Rakowicką idąc od dworca gł. Taki
zielony daszek jest nad wejściem (chyba).
Polecam bo anyżki są pyszne.

Rafuś

przepraszam
Jak zrobić podpiwek?