Jak daleko ?

1. Data: 2004-06-07 07:58:48

Temat: Jak daleko ?
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

W jakiej odległości od miejsca zamieszkania macie Państwo
własne siedliska. Myślę o zakupie działki z domkiem.
Mam wątpliwość czy 80 kilometrów to daleko czy blisko
aby dojeżdzać na weekendy.

pozdrawiam
Crimson

2. Data: 2004-06-07 08:32:21

Temat: Re: Jak daleko ?
Od: "chiisaineko(cii)" <"chiisaineko(cii)"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson napisał(a):
> W jakiej odległości od miejsca zamieszkania macie Państwo
> własne siedliska. Myślę o zakupie działki z domkiem.
> Mam wątpliwość czy 80 kilometrów to daleko czy blisko
> aby dojeżdzać na weekendy.

Witam.

Ja mam działkę w tej samej miejscowości, w której aktualnie
mieszkam (odległość ok. 7 km), ale znam osoby których działki oddalone
są nawet o 200 km. Zatem nie chodzi tu raczej o odległość, ale o
zaangażowanie.

Kupno siedliska w znacznej odległości pozwala raczej tylko na weekendowo
- urlopowe wypady, natomiast bliższe położenie działki umożliwia nawet
codzienne "wizyty".

Pozdrawiam.

--
Gosia Michalska *Mały Kot*

3. Data: 2004-06-07 11:33:26

Od: JotHa <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chiisaineko(cii) napisał(a):

> Kupno siedliska w znacznej odległości pozwala raczej tylko na weekendowo
> - urlopowe wypady, natomiast bliższe położenie działki umożliwia nawet
> codzienne "wizyty".

To blizsze polozenie ma - bynajmniej dla mnie - dodatkwy walor
polegajacy na tym, ze moge doslownie przeniesc sie tam z blokowiska na
czas letni i spokojnie dojezdzac do pracy. :)
To, co posiadam nie jest tym, co posiadac chcialabym, ale... jak sie nie
ma co sie lubi, to... :D

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2004-06-07 11:37:13

Od: "BaCa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" <c...@g...de> napisał w wiadomości
> W jakiej odległości od miejsca zamieszkania macie Państwo
> własne siedliska. Myślę o zakupie działki z domkiem.
> Mam wątpliwość czy 80 kilometrów to daleko czy blisko
> aby dojeżdzać na weekendy.

Ja mam na działke 60km - jakieś 45 minut w samochodzie - całe szczeście, że
mieszkam na wylocie z miasta w kierunku działki.
Odpowiedz sobie na pytanie ile będziesz musiał spędzić czasu w samochodzie
na sam dojazd i powrót i czy Ci to odpowiada.

Pozdrawiam,
BaCa

5. Data: 2004-06-07 12:13:26

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Crimson wrote:
> W jakiej odległości od miejsca zamieszkania macie Państwo
> własne siedliska. Myślę o zakupie działki z domkiem.
> Mam wątpliwość czy 80 kilometrów to daleko czy blisko
> aby dojeżdzać na weekendy.

to zależy w jakich terenach i jakie drogi. 80 km na Podhalu to wyrypa, w
Lubuskim to pryszcz.
Ja mam domek 115 km od Krakowa i nie jest źle, choć czasem w piątek....
nawet do 3 godzin zejdzie!

moon

6. Data: 2004-06-07 12:51:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupno siedliska w znacznej odległości pozwala raczej tylko na weekendowo
> - urlopowe wypady, natomiast bliższe położenie działki umożliwia nawet
> [...]

A ja 'Mały Kocie' mam ogródek pod domem
i chcąc nie chcąc muszę codziennie się z w nim
paprać:-(((
Przy okazji informuję grupowiczów (także moich
wielbicieli) - wszystkie sadzonki dyń w liczbie 113
trafiły wreszcie do gruntu.

Pozdrawia z frontu boletus

7. Data: 2004-06-07 14:04:54

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własne siedliska. Myślę o zakupie działki z domkiem.
> Mam wątpliwość czy 80 kilometrów to daleko czy blisko

:)
ja mam 3 km
ale marze o chwili kiedy zamieszkam na swojej ponderozie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

8. Data: 2004-06-07 15:09:13

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> to zależy w jakich terenach i jakie drogi. 80 km na Podhalu to wyrypa, w
> Lubuskim to pryszcz.
> Ja mam domek 115 km od Krakowa i nie jest źle, choć czasem w piątek....
> nawet do 3 godzin zejdzie!
--------------------------
Skierbieszowski Park Krajobrazowy.
1500 m2 działki plus dom w niezłym stanie.
Dwa duże pokoje, duza kuchnia, strych.
Sporo ciekawych nasadzeń w tym kilka starych orzechów włoskich i masa
krzewów i drzew owocowych.
Za trawnik robi śliczna łąka aż przykro kosić. Od strony południowej zejście
jarem do malowniczego wąwozu.
Nad głowa latają orły, biegaja sarny i wyją wilki a w pobliskim lesie jest
źródło ze strumieniem.
Działka ogrodzona, nadziabane i poukładane wysuszone drewno.
Przepiękne tereny, blisko sklep a do Zamościa 25 km.
Działka ogrodzona z bramą. Wokół sąsiedzi. Hipoteka. Własność notarialna.
Bez zadłużeń.
Za całość staruszek śpiewa 28,ooo PLN.
Od Lublina 80 km, czyli jakaś godzina w samochodzie.
Brać ?

--
-Crimson-

9. Data: 2004-06-07 15:19:52

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crimson" napisał:
>[ciach] 1500 m2 działki plus dom w niezłym stanie. Za całość staruszek
śpiewa 28,ooo PLN.
> Brać ?

Tyle kosztuje sam grunt działki letniskowej podobnej wielkości na Kaszubach!
Brać, nawet gdyby to miałaby być tylko lokata!
Pozdr. Jurek

10. Data: 2004-06-07 15:36:38

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bez zadłużeń.
> Za całość staruszek śpiewa 28,ooo PLN.
> Od Lublina 80 km, czyli jakaś godzina w samochodzie.

Ja odradzam. Za drogo.

Dwa razy wieksze gospodarstwo z budynkami, w powojennym sadzie, pasieka itd.,
jakies 100 km od Warszawy probuje sprzedac za podobna cene i nikt sie jeszcze
nie skusil.
Spokojnie te 8 tys. mozesz oszczedzic.

Pozdr.
moni.