Jak dieta na trzustkę ?

1. Data: 2007-02-24 18:41:09

Temat: Jak dieta na trzustkę ?
Od: " trz" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W internecie jest wiele stron poświęconych diecie, i diecie na trzustkę,
ale większość przeznaczona dla ludzi po ciężkich chorobach trzustki,
są to diety bardzo restrykcyjne i jakby powtarzające te same slogany, chyba
nie sprawdzane w rzeczywistości na pacjentach, i wydaje mi się nawet
szkodliwe, jeśli ktoś stosował by je konsekwentnie.
Brak też w nich produktów zalecanych, leczących trzustkę,
a są zwykle dozwolene i zabronione, a to nie to samo.

Szukam diety na umiarkowaną chorobę trzustki, ale jakąś nowszą,
bez zaleceń jedzenia mąki ziemniaczanej i innej,i bez zabraniania jedzenia
tłustego białego sera (które to zalecenia wydają mi się najczęściej
spotykanymi szkodliwymi sloganami w tym względzie).