Jak długo trzeba zażywać vilcacorę i koci pazur

1. Data: 2005-05-05 08:43:02

Temat: Jak długo trzeba zażywać vilcacorę i koci pazur
Od: "Iza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja babcia (83 lata) choruje na raka żołądka i od listopada dodatkowo
bierze regularnie koci pazur i vilcacorę. W związku z tym mam pytanie: czy
powinna zrobić przerwę ?? Czy te specyfiki mogą obniżać ciśnienie (ma bardzo
niskie)

2. Data: 2005-05-06 18:20:18

Od: "eCeT" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

te specyfiki to shit
bylo na ten temat wiele informacji, tutaj chyba tez pogrzeb w archiwum

Użytkownik "Iza" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bierze regularnie koci pazur i vilcacorę. W związku z tym mam pytanie: czy
> powinna zrobić przerwę ?? Czy te specyfiki mogą obniżać ciśnienie (ma

antykoncepcja - Femoden - prosze o rozwianie watpliwosci
problemy z 8semką, PILNE!
tatuaz z grupa krwi
roznica miedzy rakiem zlosliwym a nie
depilacja intymna