roznica miedzy rakiem zlosliwym a nie

1. Data: 2005-05-04 19:37:30

Temat: roznica miedzy rakiem zlosliwym a nie
Od: "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moze to jest banalne pytanie, ale nie dla mnie...
Czym rozni się rak złośliwy od niezłośliwego?

Marcin

2. Data: 2005-05-05 06:22:35

Temat: Re: roznica miedzy rakiem zlosliwym a nie
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/4/2005 9:37 PM,Użytkownik Marcin usiadł wygodnie i napisał:

> Moze to jest banalne pytanie, ale nie dla mnie...
> Czym rozni się rak złośliwy od niezłośliwego?

Niezłośliwy nie daje przerzutów.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

3. Data: 2005-05-05 06:23:43

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/4/2005 9:37 PM,Użytkownik Marcin usiadł wygodnie i napisał:

> Witam!
>
> Moze to jest banalne pytanie, ale nie dla mnie...
> Czym rozni się rak złośliwy od niezłośliwego?

Acha, poza tym nie ma czegoś takiego jak "rak niezłośliwy". Może być
_nowotwór_ niezłośliwy, ale nie każdy nowotwór to rak. A raki są złośliwe.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

4. Data: 2005-05-06 12:30:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 May 2005 21:37:30 +0200, Marcin wrote:

> Moze to jest banalne pytanie, ale nie dla mnie...
> Czym rozni się rak złośliwy od niezłośliwego?

Powtórzę to, co napisano w poscie powyżej: NIE MA raków niezłośliwych.

Rak to nowotwór złośliwy pochodzenia nabłonkowego, czyli z definicji
jest złośliwy (aczkolwiek IIRC są pewne wyjątki).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

depilacja intymna
demodeks - co to za LICHO?
Rak.
Ciąża: mama tyje, dziecko nie rośnie
bolący członek podczas wzwodu - co to moze byc??