Ciąża: mama tyje, dziecko nie rośnie

1. Data: 2005-05-04 18:10:22

Temat: Ciąża: mama tyje, dziecko nie rośnie
Od: "Imbryczek " <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

W 33 tygodniu ciąży badanie USG wykazało, że moje dziecko rozwija się
prawidłowo i jego data urodzenia pokrywała się z datą ustaloną przez
ginekologa. Natomiast dzisiaj, w 37 tygodniu, okazało się, że dzidziuś
przybrał na wadze na tyle mało, że szacowana data porodu jest spóźniona o 3
tygodnie. Jednak przez ten czas ja sama przybrałam 2 kg. Jak to można
wyjaśnić i jak rozwiązać ten problem?

Imbryczek

2. Data: 2005-05-05 09:06:36

Temat: Re: Ciąża: mama tyje, dziecko nie rośnie
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3
> tygodnie. Jednak przez ten czas ja sama przybrałam 2 kg. Jak to można

A czy badanie robiłas tym samym sprzętem u tego samego lekarza? Czasem z
tego właśnie wynikają duże pomyłki i rozbieżności. Choć nawet ten sam lekarz
i sprzęt nie daja gwarancji prawdziwego pomiaru.Moja koleżanka miała usg
dzień przed cc - wagę dziecka podano 2600g mała urodziła sie z wagą 2900g,
najśmieszniejsze było to, że to samo usg dwa tygodnie wcześniej wykazało
wage 2500g.
Myslę, że nie ma co sie martwić na zapas zwłaszcza, jeżeli wszystko poza tym
jest w porządku

Pozdrawiam
Dominika

3. Data: 2005-05-05 11:16:04

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imbryczek napisał
> [...]
> spóźniona o 3
> tygodnie. Jednak przez ten czas ja sama przybrałam 2 kg. Jak to

Moim zdaniem to nie jest problem. I nie powinnas sie przejmowac. Moze
Twoj dzidzius przybral na wadze, ale nie urosl zbyt wiele na dlugosc.
Pamietaj, ze lekarze maja jakies tam swoje parametry, ktore czesto
nijak sie maja do rzeczywistosci.
Smiac mi sie chce z tego wazenia dzieci za pomoca usg. Moja corke tez
tak "zwazyli". Okazalo sie, ze wazy nie wiecej niz 3 kg. To bylo w 41
tygodniu, 3 dni przed porodem. Wmawiano mi, ze wymiary dziecka
wskazuja na 38 tydzien i ze na pewno pomylilam date ostatniej
miesiaczki. Te wymiary utwierdzily lekarzy w przekonaniu, ze jestem w
stanie urodzic dziecko droga naturalna (ze wzgledu na moja budowe i
niski wzrost obawiano sie, ze trzeba bedzie wykonac cc). Po 13
godzinach prob urodzenia naturalnie cesarke wykonano. Corka wazyla
3750 g.

pozdrawiam
Gosia

bolący członek podczas wzwodu - co to moze byc??
grzybica - jak leczyc? :(
cechy osteoporozy
leczenie kanałowe
Chrząkanie