Jak leczyć homofobów i homofobiczne kalectwo?

1. Data: 2002-08-25 18:16:46

Temat: Re: Little Dorrit
Od: "alinek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Little Dorrit napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>może zrozumiesz...
>

>Wykazujesz sie
>na temat
>

>Założywszy, że Ty wykazujesz się olśniewajacą wiedzą choćby na ten
>jeden temat - cóż Ci ona daje? Odnoszę wrażenie że nic, z wyjątkiem
>zadufania, bezmyślnego powtarzania cudzych wypowiedzi, owczego pędu i
>innych takich tam z kręgu braku indywidualności.

>frustracja... moze
>

>Jaka frustracja, jakie kompleksy? Wiesz chociaż, co te pojęcia znaczą?
> Wątpie.

>Niech Cię strzeże Twoja wiara w Boga :). Ale najlepiej strzeż się

Znowu agresja. I przekonanie, że można pokonać przeciwnika zarzucając mu...
Właśnie, co? Młodość?
Alina

1. Data: 2002-08-26 00:42:07

Temat: Re: Roznica
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Aug 2002 07:13:28 +0200 "Pyzol" <p...@s...ca>
<YHZ99.206961$f05.11330687@news1.calgary.shaw.ca>:

> No jak bonedydy, lew salonowy!
>
> ;)

Costy. Ja tylko lubie kobiety.
Niestety nie wszystkie jednakowo, ale staram sie. :)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-08-26 04:14:50

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Znowu agresja. I przekonanie, że można pokonać przeciwnika zarzucając mu...
>Właśnie, co? Młodość?
Ja, jak ktoś próbuje dyskutować protekcjonalnie z pozycji wieku
odpowiadam - "Nie ma większego głupca nad starego głupca.".:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))

1. Data: 2002-08-26 05:25:42

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Drzewiecki"

> Ja, jak ktoś próbuje dyskutować protekcjonalnie z pozycji wieku
> odpowiadam - "Nie ma większego głupca nad starego głupca.".:-)))

...a najgorszy jest glupiec ktory ma troche racji.
K.

1. Data: 2002-08-27 14:43:32

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...a najgorszy jest glupiec ktory ma troche racji.

.. ale z przypadku a nie ze świadomego wyboru

1. Data: 2002-08-27 18:51:06

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Silvio Manuel"

...a najgorszy jest glupiec ktory ma troche racji.

> .. ale z przypadku a nie ze świadomego wyboru

A bywa inaczej?: Przeciez mowimy o glupcach:)
Kaska

1. Data: 2002-08-28 11:56:09

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bywa inaczej?: Przeciez mowimy o glupcach:)
> Kaska

:) Po uproszczeniu masz rację

Rośnie apetyt geja???
Radosny seks
Re: Staruszka, przyjaciel i wielka miłoś
kochac dwie kobiety - czy sie da?
Re: kochac dwie kobiety - czy sie da?