Jak mam szanować

1. Data: 2013-07-07 15:50:37

Temat: Jak mam szanować
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...takich ludzi jak antysemitów? Co nam pokazała ideologia antysemityzmu, że miliony
kobiet , dzieci, mężczyzn trafiło do gazu, na śmierć.
Ktoś kto podaje się za antysemitę podpisuje się pod tym iż : jestem mordercą:
którego przekonania mordowały ludzi i stojąc na górze trupów z przeszłości dodaje- i
jeszcze mi mało. Jak to możliwe aby tak upaść, aby być tak skrajną patologią, zawsze
tylko jedno pytanie mi się pojawia, bo co taki człowiek wogóle istnieje, po co
istnieje takie zło?
Opisy zagłady warszawskiego getta m.in. suche relacje z palenia żywcem Żydów w ich
domach w getcie, gdzie ginęły niewinne kobiety i dzieci tego pełno w naszej
literaturze. Przerażającym wydaje się fakt do czego może doprowadzić ideologia
nazistowska mająca na usługach ślepo wiernych i ogłupionych funkcjonariuszy, którym
można wszystko wmówić np., ze Chrystus nie był Żydem i ze jego matka zaszła w ciążę z
Germaninem, czy to, ze Żydzi są "podludźmi" zbudowanymi z innych tkanek.

2. Data: 2013-07-07 16:27:03

Temat: Re: Jak mam szanować
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> [...]
> Chrystus nie był Żydem i ze jego matka zaszła w ciążę z Germaninem, czy
> to, ze Żydzi są "podludźmi" zbudowanymi z innych tkanek.

Nie wszyscy Żydzi pochodzą od Abrahama. Jeszu był Żydem z wyznania.
Etnicznie pochodził z Galilejczyków, którzy byli częścią celtyckiego
plemienia Galatów zmuszonego do konwersji na judaizm po podboju Galilei
przez królów judejskich Hasmoneuszów. W Eweangeliaach dwie różne genealogie
usiłują wmówić czytelnikom, że był potomkiem Dawida. Są one nieprawdziwe,
ponieważ ze sobą wzajemnie sprzeczne. Sfałszowane zostały w prawie 300 lat
po śmierci Jezusa za czasów cesarza rzymskiego Konstantyna podobnie jak
większa część tekstów ewangelii, które uległy przeróbce.

Akurat historię, że ojciec biologiczny Chrystusa był poganinem, wymyślili
żydzi. W Talmudzie jest napisane, że Jeszu był synem Marii i rzymskiego
żołnierza Pandira. Legion stacjonujący w Palestynie był rekrutowany z
żołnierzy pochodzenia germańskiego, stąd wśród Niemców utrzymywała się
legenda o tym jakoby Pandira był Germaninem. Nie do udowodnienia, ale
przejęta dla celów propagandowych przez nazistów.

Co do zwiążku nazistów z katolikami jest też na blogu polskim Opolczyka.
Podam tobie link później, teraz nie chcę drażnić kogoś, od kogo muszę
wykręcić większe pieniądze.

--
????
???

3. Data: 2013-07-07 16:27:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LaL wrote:

> [...]

Etnicznie pochodził z Galilejczyków, którzy byli częścią celtyckiego
plemienia Galatów zmuszonego do konwersji na judaizm po podboju Galilei
przez królów judejskich Hasmoneuszów. W Ewangeliach dwie różne genealogie

4. Data: 2013-07-07 23:07:24

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to ma wspólnego z tematem? To nie jest o żydach i ich pochodzeniu tylko o
antysemitach i ich urojeniach. A to że kościół wspołpracował z faszystami to
oczywistość. Przed samym najazdem na polskę odbywały się msze antysemickie w
kościołach by przygotować ludność na ludobójstwo, by poszło łatwiej mordować
sąsiadów.

Takich Żydów lubię
huuuuuuuu gronco !!!
czytam skaja
Mężczyzna wychowany przez lesbijki: to gwałt przeciw mojej naturze
Indie: atak na świątynię, w której Budda dostąpił oświecenia