Jak marynować imbir??

1. Data: 2005-08-29 20:05:32

Temat: Jak marynować imbir??
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam
Jakoś tak ostatnio zajadam się kupnym marynowanym imbirem. I postanowiłem
sprawić sobie trochę radochy i zmarnowac sobie samemu :-)))
I tu pytanie do reszty forumowiczów. Jak to cudo sporządzić??
Niestety Google pomocne zbytnio nie są :-(((
pozdrawiam
Sławek

2. Data: 2005-08-29 20:18:11

Temat: Re: Jak marynować imbir??
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl>:

> [...]
> :-))) I tu pytanie do reszty forumowiczów. Jak to cudo sporządzić??
> Niestety Google pomocne zbytnio nie są :-((( pozdrawiam Sławek

http://www.google.com/search?num=100&q=pickled+ginge
r+recipe

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

3. Data: 2005-08-29 20:42:16

Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehe, z wrażenia i od nadmiaru śliny zapomniałem że są inne niż nasz
ludzkie (czytaj zrozumiałe) języki :-))))
Wielkie dzięki
pozdrawiam
Sławek

Likier figowy
sałatka
sałatki na sałatach
sałatka siedmioskładnikowa
Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże