Jak okreslic orientacje seksualna?

From: Saanele <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Jak okreslic orientacje seksualna?
Date: Sat, 06 May 2000 19:59:39 +0200

Mam problem. On mnie dotyczy posrednio, ale traktuje go smiertelnie
powaznie. Pomozcie!!!!
To pewnie pytanie bardziej do seksuologa: "Jak okreslic wlasna orintacje
seksualna?". Wyobraz sobie, ze przychodzi do Was sliczna dziewczyna z
takim pytaniem. Jesli jestes facetem masz wielka ochote empirycznie jej
dopomoc odnalezc "wlasciwa" orientacje seksualna(znam taki
przypadek):-).
Tak na powaznie, to moja przyjaciolka (znam ja tylko z netu, mam kilka
zdjec i wiem, ze to rewelacyjna dziewczyna)ma problem z okresleniem
wlasnej orientacji seksualnej. Radzilam jej pojsc do seksuologa.
Ona ma jednak wielkie opory. Podobno miala kilku facetow. Bylo jej z
nimi dobrze a jednak cos pociaga ja w kobietach. Na facetow nie zwraca
uwagi, bo to zwykle oni oczu od niej nie potrafia oderwac. Ogolnie
twierdzi, ze sex z facetem jest super, ale kiedy oglada filmy erotyczne,
nie pociaga jej mezczyzna, a jedynie cialo kobiece.
Nie wiem, co mam jej doradzic. Kiedys slyszalam,ze w kazdej kobiecie
jest cos z lesbijki. Nie wiem, ile w tym prawdy, ale przyznam sie, ze
sama na ulicy predzej obejrze sie za druga kobieta, niz za facetem.
Uwierzcie mi, kiedy tak czasem poczytam listy od Anki, zastanawiam sie
czy sama nie jestem les:-).
Powiedzcie, jezeli wiecie, jak odroznic osobnika biseksualnego od
homoseksualisty. Czy roznica tkwi jedynie w rodzaju doswiadczen
seksualnych, czytez jest gdzies gleboko zakodowana w naszej psychice?
saanale