Jak okreslic orientacje seksualna?

1. Data: 2000-05-06 17:59:39

Temat: Jak okreslic orientacje seksualna?
Od: Saanele <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem. On mnie dotyczy posrednio, ale traktuje go smiertelnie
powaznie. Pomozcie!!!!
To pewnie pytanie bardziej do seksuologa: "Jak okreslic wlasna orintacje
seksualna?". Wyobraz sobie, ze przychodzi do Was sliczna dziewczyna z
takim pytaniem. Jesli jestes facetem masz wielka ochote empirycznie jej
dopomoc odnalezc "wlasciwa" orientacje seksualna(znam taki
przypadek):-).
Tak na powaznie, to moja przyjaciolka (znam ja tylko z netu, mam kilka
zdjec i wiem, ze to rewelacyjna dziewczyna)ma problem z okresleniem
wlasnej orientacji seksualnej. Radzilam jej pojsc do seksuologa.
Ona ma jednak wielkie opory. Podobno miala kilku facetow. Bylo jej z
nimi dobrze a jednak cos pociaga ja w kobietach. Na facetow nie zwraca
uwagi, bo to zwykle oni oczu od niej nie potrafia oderwac. Ogolnie
twierdzi, ze sex z facetem jest super, ale kiedy oglada filmy erotyczne,
nie pociaga jej mezczyzna, a jedynie cialo kobiece.
Nie wiem, co mam jej doradzic. Kiedys slyszalam,ze w kazdej kobiecie
jest cos z lesbijki. Nie wiem, ile w tym prawdy, ale przyznam sie, ze
sama na ulicy predzej obejrze sie za druga kobieta, niz za facetem.
Uwierzcie mi, kiedy tak czasem poczytam listy od Anki, zastanawiam sie
czy sama nie jestem les:-).
Powiedzcie, jezeli wiecie, jak odroznic osobnika biseksualnego od
homoseksualisty. Czy roznica tkwi jedynie w rodzaju doswiadczen
seksualnych, czytez jest gdzies gleboko zakodowana w naszej psychice?
saanale

1. Data: 2000-05-09 06:54:29

Temat: Re: Jak okreslic orientacje seksualna?
Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Saanele" <s...@p...fm> wrote in message
> [...]
> twierdzi, ze sex z facetem jest super, ale kiedy oglada filmy erotyczne,
> nie pociaga jej mezczyzna, a jedynie cialo kobiece.
Jezeli nie wiadomo, co bardziej przyciaga, to nalezy sprawdzic, co bardziej
odpycha.
Co w jej psychice odpycha ja od mezczyzn?

A.

1. Data: 2000-05-10 13:20:43

Temat: Odp: Jak okreslic orientacje seksualna?
Od: "Nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jestes facetem masz wielka ochote empirycznie jej
> dopomoc odnalezc "wlasciwa" orientacje seksualna(znam taki
> przypadek):-).
Przeciez to najskuteczniejsza metoda ;)

> [...]
> nimi dobrze a jednak cos pociaga ja w kobietach. Na facetow nie zwraca
> uwagi, bo to zwykle oni oczu od niej nie potrafia oderwac.
Moze za bardzo skupia sie na wygladzie zewnetrznym. Przyzwyczaila sie, ze
faceci na nia "leca" wiec uwaza ich za przedmioty, zapomina, ze sa tez tacy,
dla ktorych powierzchownosc nie jest najistotniejszym argumentem.

> [...]
> nie pociaga jej mezczyzna, a jedynie cialo kobiece.
> Nie wiem, co mam jej doradzic. Kiedys slyszalam,ze w kazdej kobiecie
To jest troszke nie fair, bo... jesli bedac kobieta spedzisz z przyjaciolka
noc w lozku, albo pocalujesz w usta, lub sie przytulisz to jest to normalne,
a widzialas, zeby kiedys heteroseksualni faceci robili cos takiego ? W tym
spoleczenstwie ogolnie przyjete jest, ze kobiety sa czule, potrzebuja ciepla
i bliskosci, nie maja problemu zeby dostawac/brac to od przyjaciolki. Wbrew
pozorom faceci tez tego potrzebuja, tylko, ze to im dac moze tylko kobieta,
no wiec jestesmy od Was kochane panie bardzo zalezni ;)

> Nie wiem, ile w tym prawdy, ale przyznam sie, ze
> sama na ulicy predzej obejrze sie za druga kobieta, niz za facetem.
Bo z reguly jestes zazdrosna o to, jak Ona wyglada, a nie z jakim jest
facetem.
Mezczyzni sa za to zazdrosni o kobiete, a nie wyglad konkurentow. Wiem, ze
generalizuje i zdarzaja sie wyjatki.

> [...]
> homoseksualisty. Czy roznica tkwi jedynie w rodzaju doswiadczen
> seksualnych, czytez jest gdzies gleboko zakodowana w naszej psychice?
Ja mysle, ze po czesci zalezy to od wychowania, a po czesci od tego czym
chcemy byc... wiem ze to dziwnie brzmi, ale radze sie nad tym zastanowic...

Pozdrawiam:
heteroseksualny ;) Nemo

1. Data: 2000-05-13 19:30:49

Od: "Viking" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Określenie orientacji jest czasami bardzo trudne i jest sprawą bardzo
indywidualną. Niektórzy od samego początku wiedzą, że są homoseksualni inni
mają z tym problemy przez większość życia. Cóż można poradzić? Jeżeli masz
wątpliwości to najłatwiej spróbować jednego i drugiego. Oczywiście ktoś może
powiedzieć, że jest to moralnie naganne takie traktowanie drugiej osoby
instrumentalnie, w celach "poznawczych". Nie bądźmy jednak tacy zakłamani,
co się dzieje w normalnym życiu? Mimo wszystko jest to chyba lepsze niż
wiązanie się na siłę z drugą osobą tylko po to aby uciec od własnych
wątpliwości i unieszczęśliwianie tej osoby.
Myślę, że trzeba się poważnie zastanowić zanim podejmie się decyzję o
wspólnym życiu. Orientacja seksualna ma ogromne znaczenie i nie należy żyć
wbrew sobie, wbrew własnym skłonnościom. Zabrzmi to jak komunał ale należy
wsłuchać się w to co ci podpowiada serce. Należy wyciszyć się i nie bać
podjąć trudnej decyzji. Nikt jej nie podejmie za ciebie. Na prawdę żyje się
wtedy o wiele spokojniej nawet pomimo nietolerancji jaka panuje w stosunku
do osób o innej orientacji seksualnej. Życie dopiero wtedy ma sens gdy
zdajesz sobie sprawę, że nie wsytępujesz przeciw sobie, nie dokonujesz
codziennie gwałtu na własnym życiu i nie krzywdzisz innych tym co robisz.
Życzę powodzenia chociaż wiem, że nie jest łatwe czasami określenie własnej
tożsamości.
Służę swoją osobą jeżeli masz jakieś pytania lub chcesz pogadać. Napisz.
Voolf

Nemo napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>chcemy byc... wiem ze to dziwnie brzmi, ale radze sie nad tym zastanowic...

Tylko dla przetrwania gatunku
Cos sie musi robic...
Odp: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
MATURA
odp: dlaczego obowiązuje niepisane prawo , że nikogo nie pyta się o dochody