Tylko dla przetrwania gatunku

1. Data: 2000-05-06 17:35:16

Temat: Tylko dla przetrwania gatunku
Od: Saanele <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po co te roznice??? Dlaczego kobieta? Dlaczego mezczyzna? Nie lepiej
byloby rozmnazac sie przez paczkowanie?
Dwie plci. I po co to komu? Tylko dla przetrwania gatunku?
Milosc...Tylko dla przetrwania gatunku???To ona, milosc czysta,
bezinteresowna jest podstwa przetrwania gatunku. Czy milosc jest tylko
narzedziem natury pozwalajacym manipulowac ludzmi????
Zaslepia nas? Ogranicza nas??
PO co ta pulapka uczuc????
saanale

1. Data: 2000-05-08 22:23:23

Temat: Re: Tylko dla przetrwania gatunku
Od: "Sylwia" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-05-08 22:23:24

Od: "Sylwia" <s...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli chodzi o MILOSC - to hccialabym byc z tym kims kogo kocham, tylko
czasami po drodze cos sie zmieni....Ale nadal kocham tylko tego jednego...On
wie kot, to...Ja sie tylko boje, boje sie powrotu...Boje sie prawdy....
Syla

1. Data: 2000-05-09 07:04:28

Od: "Aleksander Nabaglo" <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
"Saanele" <s...@p...fm> wrote in message
> Po co te roznice??? Dlaczego kobieta? Dlaczego mezczyzna? Nie lepiej
> byloby rozmnazac sie przez paczkowanie?
A czy chcialabys nosic przyrosnieta do plecow, rosnaca swoja nowa kopie?
Pozniej znajomi nie wiedzieliby, ktora to Ty, a ktora to Twoja wypaczkowana
corka!

> Dwie plci. I po co to komu? Tylko dla przetrwania gatunku?
Tak, nie tylko tego gatunku, lecz wiekszosci gatunkow!

> Milosc...Tylko dla przetrwania gatunku???To ona, milosc czysta,
> bezinteresowna jest podstwa przetrwania gatunku. Czy milosc jest tylko
> narzedziem natury pozwalajacym manipulowac ludzmi????
Podstawa przetrwania gatunku nie jest milosc "czysta" lecz ta "nieczysta".
Gbyby byla wielka wojna i przezylby co setny,
gdyby pozniej byl wielki glod i przezylby co setny z co setnego,
gdyby pozniej byly epidemie i przezylby co setny z reszty,
to od jakiej funkcji pozostalych osobnikow i tak zalezaloby przetrwanie
gatunku?

> Zaslepia nas? Ogranicza nas??
> PO co ta pulapka uczuc????
Bo nie doroslismy do odpowiedzialnego zycia poza ta pulapka.
(i nadal nie chcemy!)

A.

1. Data: 2000-05-09 12:22:31

Temat: Odp: Tylko dla przetrwania gatunku
Od: "Chester EM" <chester@w_kosmos.kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy milosc jest tylko
> narzedziem natury pozwalajacym manipulowac ludzmi????

Matrix has you ;-)))

Chester EM

1. Data: 2000-05-10 17:32:49

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bezinteresowna jest podstwa przetrwania gatunku. Czy milosc jest tylko
>narzedziem natury pozwalajacym manipulowac ludzmi????

Ale, jak bardzo lubimy w te pulapke uczuc sie wpakowac!
Jak bardzo nas do nie ciagnie!

jakub

1. Data: 2000-05-10 21:16:07

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net> writes:

> Ale, jak bardzo lubimy w te pulapke uczuc sie wpakowac!
> Jak bardzo nas do nie ciagnie!

Bo to jest przyjemne. Przeciez na pierwszym etapie zakochania sie
czlowiek czuje sie tak jakby byl na haju. I to nieustajacym.
Jesli potem nie towarzysza temu cierpienia i negatywne emocje to sie
odruchowo zaczyna dazyc do tego co przyjemne.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-05-11 17:22:36

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, ze ja nigdy nie bylam na haju:-(

1. Data: 2000-05-11 21:31:51

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Saanale <s...@p...fm> writes:

> Szkoda, ze ja nigdy nie bylam na haju:-(

jesli naprawde sadzisz ze _szkoda_ to co cie powstrzymuje przed
sprobowaniem?

1. Data: 2000-05-14 13:11:01

Od: "Maggie" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ja czasami sie nad tym wszystkim zastanawiam i dochodze do wniosku ze to
jest bezsensu , byc skreslanym w oczach spoleczenstwa tylko za to ze
obiektem uczuc jest osoba tak samo zbudowana jak ja. Przeciez milosc to
chyba cos wiecej niz tylko sex. Zreszta i takie doswiadczenia mozna miec z
osoba tej samej plci. Nie uwazam zwiazku homoseksualnego za cos zlego, a
wrecz przeciwnie za cos co wymaga odwagi i naprawde powaznego i glebokiego
uczucia.

Cos sie musi robic...
Odp: Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
MATURA
odp: dlaczego obowiązuje niepisane prawo , że nikogo nie pyta się o dochody
Czy to tylko zazdrosc?