Jak ozdobic tort na chrzciny

1. Data: 2004-08-30 20:03:51

Temat: Jak ozdobic tort na chrzciny
Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W najblizsza niedziele odbedzie sie chrzest naszej Danusi. Planuje upiec
tort Rafaello, bo ladnie wyglada i kolorystycznie sie komponuje z
uroczystoscia ;), no i jest pyszny. Macie moze jakies pomysly na niebanalne
udekorowanie tego tortu? Najlepiej aby wiazalo sie tematycznie z
uroczystoscia.

Dziekuje i pozdrawiam,
Ania, troche przerazona perspektywa 25 gosci na obiedzie...

1. Data: 2004-08-30 21:01:26

Temat: Re: Jak ozdobic tort na chrzciny
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:
> [...]
> uroczystoscia ;), no i jest pyszny. Macie moze jakies pomysly na niebanalne
> udekorowanie tego tortu? Najlepiej aby wiazalo sie tematycznie z

Marcepanowe aniolki? Kolyska z dzieckiem w srodku? Jakies symbole
religijne? Banknot studolarowy? ;)))

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-08-30 21:31:11

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

biale buciki w bialych lisciach

1. Data: 2004-08-31 06:36:13

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> niebanalne
> udekorowanie tego tortu? Najlepiej aby wiazalo sie tematycznie z

Troche inspiracji wzrokowych tortow na chrzest:
http://images.google.de/images?q=torte+taufe&hl=de&l
r=&ie=UTF-8&start=0&sa=N

i na inne okazje: http://wald.heim.at/wienerwald/550038/torten.htm

Monika

1. Data: 2004-08-31 08:02:56

Od: "ktosia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uroczystoscia.
>
> Dziekuje i pozdrawiam,
> Ania, troche przerazona perspektywa 25 gosci na obiedzie...

Moj slubny tort byl przybrany w kwiaty bialych roz. Wygladalao
fantastycznie. Zarowno okazja jak i rafaello polubia swierze kwiaty.
POzatym to ekologoczne i naturalne przybranie. Pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-01 17:03:35

Od: "SabAda" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uroczystoscia.
>
> Dziekuje i pozdrawiam,
> Ania, troche przerazona perspektywa 25 gosci na obiedzie...

- wszystko dla tylu gości robisz sama???? I tort?
To może uprościć sprawę i zrobić dekorację z rzeczy niejadalnych, które
przed pokrojeniem się zdejmuje - np. maleńkie pantofelki dla dzidziusia,
białe - takie ze sklepu na koronkowym kółeczku itp., albo zwykły smoczek z
piękną białą kokardką...

1. Data: 2004-09-01 17:20:57

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SabAda" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> - wszystko dla tylu gości robisz sama???? I tort?
Mam nadzieje, ze sie uda :). Wybralam takie dania, ktore mozna przygotowac
dzien wczesniej. Moze sie zdziwicie, ale te 25 osob to naprawde najblizsza
nam rodzina :).

> [...]
> białe - takie ze sklepu na koronkowym kółeczku itp., albo zwykły smoczek z

Bardzo mi sie podobaja te pomysly, jak i te podane wyzej. Mialam watpliwosci
co do niejadalnych ozdob, bo z tego co slyszalam, ozdoby do jedzenia powinny
byc rowniez jadalne, ale widze, ze odchodzi sie od tej zasady. Zreszta
cukrowych ozdob, do nabycia w sklepie, chyba tez nikt nie je, chociaz sa
jadalne ;).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-09-01 17:53:39

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:

> Mam nadzieje, ze sie uda :). Wybralam takie dania, ktore mozna przygotowac
> dzien wczesniej. Moze sie zdziwicie, ale te 25 osob to naprawde najblizsza
> nam rodzina :).

nie widze w tym nic dziwnego :)

wiku (ktory chrzciny dziecka przechodzil w maju)

1. Data: 2004-09-02 09:11:31

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:

> [...]
> byc rowniez jadalne, ale widze, ze odchodzi sie od tej zasady. Zreszta
> cukrowych ozdob, do nabycia w sklepie, chyba tez nikt nie je, chociaz sa

Ja jem...

Kot lasuch

--
Kot