Jak poradzic sobie z bolem nog?

1. Data: 2002-10-11 12:46:07

Temat: Jak poradzic sobie z bolem nog?
Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam moja zonka jest famaceutka pracuje w aptece. ciagle narzeka ze ja bola
nogi jak przychodzi z pracy. wiem (ona tym bardziej) ze sa jakies masci ale
czy np sport czy cos innego nie pomaga na takie bole?

dzieki za odpowiedz

any

2. Data: 2002-10-11 19:38:32

Temat: Re: Jak poradzic sobie z bolem nog?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nogi jak przychodzi z pracy. wiem (ona tym bardziej) ze sa jakies masci ale
> czy np sport czy cos innego nie pomaga na takie bole?

Pomaga leżenie z nogami uniesionymi do góry, na przykład opartymi o oparcie od
kanapy, przez co najmniej godzinę po pracy. Może sobie w tej pozycji oglądać
filmy. Poza jest specjalna odzież uciskowa, która zapobiega zaleganiu krwi w
żyłach itp. Są też różne leki, zarówno do smarowania jak i do zażywania, ale o
tym to już ona powinna najlepiej wiedzieć.
Przy dużej skłonności do żylaków lepiej unikać długiego stania. Można też
opierać ciężar ciała raz na jednej nodze raz na drugiej, wtedy jedna jest
zawsze odciążona. Można też sprawić sobie wysoki stołeczek obrotowy na kółkach
i obsługiwać klientów na siedząco.

3. Data: 2002-10-12 08:59:20

Od: "anycorp" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedz. Korde moze dostane od niej jakiegos buziaka jak
blysne przed nia wiedza ;))))) dzis to sprawdze !!
pzdr any

> [...]
> opierać ciężar ciała raz na jednej nodze raz na drugiej, wtedy jedna jest
> zawsze odciążona. Można też sprawić sobie wysoki stołeczek obrotowy na

Czy ktos wie cos wiecej na temat niezytu gardla?
USTALANIE OJCOSTWA-TESTY NA ZAWARTOSC NARKOTYKOW
ostra gryp
przeprost lokcia
martwica aseptyczna