ostra gryp

1. Data: 2002-10-11 11:34:36

Temat: ostra gryp
Od: "Mateusz Rutkowski" <d...@p...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Ostatnio obserwuje sie nasilone wystepowanie pewnej choroby o dosc
dziwnych objawach. Chory ma wysoka goraczke w dodatku towarzyszy temu ciagle
rozwolnienie, wymoituje, to co zje od razu jest zwracane mowia, ze to jakas
grypa czy co. Moglby mi kto udzielic jakichs blizszych info na temat tego
dziwactwa i ewentualnie polecic jakas skuteczna metode leczenia ?

----
Mateusz Rutkowski
gadu-gadu: 1055581
phone:(+48)504700532
e-mail: d...@p...mtl.pl
--- NSA -> providing and protecting vital information through cryptology ---

2. Data: 2002-10-11 13:22:00

Temat: Re: ostra gryp
Od: "Pedro \(Dive Club\)" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Rutkowski" <d...@p...mtl.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> grypa czy co. Moglby mi kto udzielic jakichs blizszych info na temat tego
> dziwactwa i ewentualnie polecic jakas skuteczna metode leczenia ?

Nie jestem lekarzem ale przeszedłem to.
Nazywa się to podobno grypa żołądka.
Trwa dzień do dwóch najczęściej.
Dostałem antybiotyk ale nazwy nie pamiętam i przeszło.

--
Piotrek Narczyk (Dive Club)
zanurkuj z nami www.binon.com.pl

przeprost lokcia