Pigułki Valette

1. Data: 2002-10-11 10:21:56

Temat: Pigułki Valette
Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktos stosuje tabletki antykoncepcyjne Valette?
Jaka jest w przybliżeniu ich cena?
Czy maja one jakies charakterystyczne skutki uboczne?

2. Data: 2002-10-13 18:21:02

Temat: Re: Pigułki Valette
Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Czy ktos stosuje tabletki antykoncepcyjne Valette?
> Jaka jest w przybliżeniu ich cena?
> Czy maja one jakies charakterystyczne skutki uboczne?

Hej,

uzywalam ich przez 2 cykle i odstawilam. Wczesniej uzywalam kilka lat
Cilestu i bylam zadowolna do czasu az zaczelo u mnie wystpowac niewielkie
krwawienie 10 dni przed wlasciwym okresem. Zmienilam na Valette i juz nie
spodobalo mi sie, ze byly raz tak drozsze (za 3 opakownaia zaplacilam
parawie 30 euro). W pierwszym cyklu mialam znow krawawienie ok 10 dni przed
wlasciwym, ale myslalamm, ze to wciaz po Cilescie. W drugim cyklu to
krwawienie bylo juz bardzo duze a wlasciwe nie wystapilo. Ale oczywiscie
Twoj organizm moze na te tabletki zupelnie inaczej reagowac. To tylko moja
subiektywna opinia.
Pozdrawiam
Ania
GG 5287751
ICQ 168374238

3. Data: 2002-10-17 19:30:15

Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos stosuje tabletki antykoncepcyjne Valette?
> Jaka jest w przybliżeniu ich cena?
> Czy maja one jakies charakterystyczne skutki uboczne?
> Czy możesz napisać jaki jest ich skład?? One są na polskim rynku?

Gosia

4. Data: 2002-10-19 16:49:21

Od: "109176" <a...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

--
"/jaro" <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Niestety nie moge podac ich skladu, bo to opakownaie, ktorego juz nie
zuzylam dalam mojej ginekolog, bo mi szkoda bylo wyrzucic,
ale wlasnie pogooglowalam i znalazlam sklad:
Ethinylestradiol 0,030 mg
Dienogest 2,000 mg

Czy Valette jest na polskim rnyku, nie wiem, najlepiej chyba zapytac w
aptece?

Ania

USG piersi...
Irydologia - pytanie - badanie z oczu?