Jak posiać owies?

21. Data: 2012-03-24 16:29:39

Temat: Re: Jak posiać owies?
Od: " skryba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Próbuje podtrzymać przy życiu to forum,podkręcając atmosferę.Reanimacja nie
> pomoże,już boletus przewidział upadek.Zaglądam tu z rozpędu.

Po jej próbach podtrzymania czegokolwiek śmierć pewna.
Nawet tak spolegliwemu forum jak pl.rec.ogrody.
Prawdę "prawisz" Boletus śmierć tego forum przewidział
zanim przerośnięte wymiona na to forum wtargnęły.

Pozdrawiam na podtrzymaniu
skryba

22. Data: 2012-03-24 17:36:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 16:29:39 +0000 (UTC), skryba napisał(a):

> Po jej próbach podtrzymania czegokolwiek śmierć pewna.
> Nawet tak spolegliwemu forum jak pl.rec.ogrody.
> Prawdę "prawisz" Boletus śmierć tego forum przewidział
> zanim przerośnięte wymiona na to forum wtargnęły.

I tak wzajemnie się podtrzymujecie, zaiste skutecznie.

--

XL marne 75D, nie uciekaj

D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak
powiedzenie miliardowi istot ludzkich żyjących obecnie w niewoli za żelazną
kurtyną: "Porzućcie swoje sny o wolności, ponieważ, aby ratować własną
skórę, zamierzamy ubić interes z waszymi panami". " Ronald Wilson Reagan,
40. Prezydent Stanów Zjednoczonych.

23. Data: 2012-03-24 17:40:22

Od: "Ponury" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam czytam i wprowadzam w życie!
Dziś sadziłem czosnek i czosnek niedźwiedzi!

Pozdrawiam!

Jacek

24. Data: 2012-03-24 18:42:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Mar 2012 18:40:22 +0100, Ponury napisał(a):

> A ja tam czytam i wprowadzam w życie!
> Dziś sadziłem czosnek i czosnek niedźwiedzi!

Niedźwiedzi posadziłam późną jesienią. Czekam na efekty, ale póki co sucho
jest i nic się nie pokazuje.

--

XL

25. Data: 2012-03-26 07:04:56

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzów i u nas pełno wzdłuż płotu, starych, skromnych, z bladymi
pojedynczymi kwiatkami, ale za to pachnących, jak prawdziwy wiejski bez
powinien pachnieć. W Szkółkach Kórnickich ze trzy, czy cztery lata temu
dokupiliśmy im gromadkę kolegów szlachetniejszego pochodzenia, a więc o
kiściach kolorowych, tęgich i bogatych. Ale zapach już nie taki. Wzdłuż
płotu od strony drogi piaszczystej (tzw. z tutejsza ulicy)panoszą się
jaśminy. A może jaśminowce? Są ogromne. Pachnące, gdy zakwitną, a
miastowa ludność idąca "do sanatorium" lub szlakiem turystycznym pewnie
znów poszarpie gałęzie, by nasycić się nietrwałymi kwiatkami, czasem
zasiedlonymi przez czarne mszyce. Ale to będzie za jakieś dwa miesiące.
Teraz w choinkach kosy i drozdy budują gniazda, a p. kowalikowie budkę
na wiśni oblepiają gliną, uszczelniając dokładnie. Na lipie zamieszkały
sikory modre.
Na razie wychodzą z ziemi hiacynty, tulipany i narcyzy. Zakwitły
krokusy, przypominając odrobinkę Siwą Polanę z bacą Józefem. Kwitną
jeszcze wciąż przebiśniegi. Pigwowiec ma już wielkie pąki. Widać
startujące niezapominajki, wyłażą fiołki i zawilce.
Nasionka z zeszłorocznych zbiorów czekają na wysianie, a te sklepowe w
kolorowych torebkach dopiero będą kusić. Już chyba niedługo sypnę
nagietki i aksamitki pod płot. No i maciejkę. Niepozorny kwiatek, bez
którego nie ma wiejskiego ogrodu.
Choć tutaj wiejskie ogrody to głównie wyprężone tuje, błękitne iglaki i
rododendrony sterczące ze starannie wystrzyżonych i codziennie
podlewanych trawniczków.

--
B.

26. Data: 2012-03-26 13:43:06

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przebiśniegi. Pigwowiec ma już wielkie pąki. Widać startujące
> niezapominajki, wyłażą fiołki i zawilce.

Hejka. W powyższym opisie brakuje mi kwitnących ranników i wawrzynków (u
mnie kwitnie biały).
Od dwóch dni u nas strasznie wieje wiatr. Porywy rozrywają na strzępy
folię na szklarniach i nawet zrywają papę z dachów. Mam już zasiany bób,
szpinak, cztery odmiany sałaty na rozsadę oraz wysadzoną dymkę. Jutro mam
zamiar zasiać pietruszkę. :-)
Pozdrawiam wietrznie Ja...cki

27. Data: 2012-03-26 15:11:29

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-26 15:43, Dirko pisze:

> Hejka. W powyższym opisie brakuje mi kwitnących ranników i wawrzynków (u
> mnie kwitnie biały).

Ranniki wykopały dziki. Wierzba nad płotem kwitnie całą żółta i pachnie
miodem, a akacjowe chwaściory-samosiejki zostały wyplenione. Wawrzynki
są obok, w lesie.
Czekam na smardze, na ich stałym miejscu jeszcze się nie pokazały, ale
lada moment wychyną.
--
B.

28. Data: 2012-03-26 16:31:49

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:jkprp8$doi$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zasiany bób, szpinak, cztery odmiany sałaty na rozsadę oraz wysadzoną
> dymkę. Jutro mam zamiar zasiać pietruszkę. :-)

I w taki to oto sposób dowiadujemy się "jak posiać owies" he he :)
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

29. Data: 2012-03-26 17:22:02

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I w taki to oto sposób dowiadujemy się "jak posiać owies" he he :)

Hejka. Nie ja zacząłem. ;-) A jak posiać owies? Płaski talerz -
lignina - owies - lignina i zalać całość wodą. I dbać, żeby było mokro. :-)
Pozdrawiam tradycyjnie Ja...cki

Ku przestrodze
Bez
Ustrojstwa ogrodowe - sens czy bezsens?