czeresnia Techlovan

1. Data: 2012-03-10 08:43:53

Temat: czeresnia Techlovan
Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ma ktos moze czeresnie odmiany Techlovan w okolicach Lublina? Potrzebuje
doslownie jedna kilkuoczkowa galazke. A moze moglby mi ktos wyslac
poczta - koszty rzecz jasna pokryje.

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2012-03-12 10:20:00

Temat: Re: czeresnia Techlovan
Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Mar 2012, tomek wrote:

> [...]
> doslownie jedna kilkuoczkowa galazke. A moze moglby mi ktos wyslac poczta -

Zrazy pobiera się w grudniu.

D.P.

3. Data: 2012-03-12 11:24:13

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrazy pobiera się w grudniu.
>
> D.P.
To prawda Darku ale od pewnego czasu eksperymentuje z bezposrednim
szczepieniem z drzewa na drzewo w marcu i dziala to doskonale.
Przynajmniej dla jabloni i czeresni.
Pozdrawiam
Tomek

4. Data: 2012-03-31 18:53:04

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-12 12:24, tomekp pisze:

> To prawda Darku ale od pewnego czasu eksperymentuje z bezposrednim
> szczepieniem z drzewa na drzewo w marcu i dziala to doskonale.
> [...]

Od lat szczepię "z drzewa na drzewo" i nie ma problemu.
Według mnie najpewniejsza metoda, bo bierzesz zdrowy zraz
i łączysz ze zdrową podkładką. W momencie szczepienia.

Pozdrawiam Krycha

Glebogryzarka ręczna - jaka najlepsza dla działkowicza?
serwer grup dyskusyjnych
Krążek absorpcyjny
Tuje szmaragd
Wysadzać już czy nie?