serwer grup dyskusyjnych

1. Data: 2012-03-09 13:11:19

Temat: serwer grup dyskusyjnych
Od: Krycha <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku dni nie mogę pobierać wiadomości z zasubskrybowanych grup
dyskusyjnych
w programie Mozilla Tunderbird.
Pierw pojawiały się komunikaty z kodem błędu, a teraz
"Wystąpił błąd protokołu NNTP: Cannot connect to NNTP server
159.114.173.131 (159.114.173.131:119), connect timeout"
Czyżby coś zmieniło się z serwerem 159.114.173.131?
Ktoś z Was ma podobne problemy?
Gdy zmieniłam w ustawieniach
"Bezpieczeństwo połączenia" z bezszyfrowania (port 119)
na SSL/TLS to zmienił sie port na 563.
Nie mam wtedy tego komunikatu o błędzie, ale też nie pobiera
wiadomości.

Ktoś może mi pomóc?

Pozdrawiam Krycha.
P.S. Pisze to ze strony https://groups.google.com/group/pl.rec.ogrody.

2. Data: 2012-03-09 14:04:00

Temat: Re: serwer grup dyskusyjnych
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 14:11, Krycha pisze:
> [...]
> na SSL/TLS to zmienił sie port na 563.
> Nie mam wtedy tego komunikatu o błędzie, ale też nie pobiera

:)
Tez jąde na Mozillii i przez sobotę i niedziele miałem taki komunikat
i tez nie mogłem odebrać grup.
Moj domowy mądrala w tych sprawach po sprawdzeniu numeru komunikatu
stwierdził, że to kłopot z serwerem grup.
W poniedziałek faktycznie wszystko sie naprawiło

z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/
http://www.facebook.com/pages/Trawkipl/1175387782846
39

3. Data: 2012-03-09 18:20:34

Od: Crimson <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.gazeta.pl i klikaj dalej poczta.
A potem pytaj znajomych na privie...

4. Data: 2012-03-09 21:03:58

Od: Krycha <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 15:04, Tadeusz Smal <s...@s...pl> wrote:

> [...]
> stwierdził, że to kłopot z serwerem grup.
> W poniedziałek faktycznie wszystko sie naprawiło

U mnie trwa to od kilku dni i jest nadal.
Masz ustawione bez szyfrowanie czy z szyfrowaniem i z jakim portem ?

Pozdrawiam Krycha.

5. Data: 2012-03-09 21:06:22

Od: Krycha <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Mar, 19:20, Crimson <r...@g...pl> wrote:
> www.gazeta.pli klikaj dalej poczta.
> A potem pytaj znajomych na privie...

Nie bardzo wiem do czego ma mnie ta droga doprowadzić?
Jak wejdziesz tam na pocztę, to masz dwie możliwości,
albo się zalogować albo założyć konto, skoro go jeszcze nie masz.

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2012-03-09 21:09:31

Od: Krycha <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwierdził, że to kłopot z serwerem grup.
> W poniedziałek faktycznie wszystko sie naprawiło

U mnie nie naprawiło się. Trwa to nadal.

Jakie masz ustawienia 'bez szyfrowaniem' czy 'SSL/TLS' i z jakim
portem?

Pozdrawiam Krycha.

7. Data: 2012-03-09 21:52:42

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Fri, 09 Mar 2012 13:06:22 -0800 osobnik zwany Krycha
wystukał:

> Nie bardzo wiem do czego ma mnie ta droga doprowadzić? Jak wejdziesz tam
> na pocztę, to masz dwie możliwości, albo się zalogować albo założyć
> konto, skoro go jeszcze nie masz.

założyć konto i użyć serwera news.gazeta.pl
z logowanie danymi konta

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

8. Data: 2012-03-09 21:56:38

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 15:04, Tadeusz Smal pisze:
(...)
> [...]
> stwierdził, że to kłopot z serwerem grup.
> W poniedziałek faktycznie wszystko sie naprawiło

Znalazłam serwer news.internetia.pl, pozwala na czytanie, ale nie chce
wysyłać.

Krycha.

9. Data: 2012-03-09 21:58:08

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 22:56, Krycha_net pisze:
> [...]
> (...)
>
> Znalazłam serwer news.internetia.pl, pozwala na czytanie, ale nie chce

To była próba, bo poprzednio odmówiło mi wysłania,
ale teraz poszło.
Czyli jest okej, jak na razie.

Pa. Krycha.

10. Data: 2012-03-12 07:17:28

Od: OWL <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 22:52, masti pisze:
> założyć konto i użyć serwera news.gazeta.pl
> z logowanie danymi konta
A ja używam od jakiegoś czasu tego serwera: news.eternal-september.org
Zdarzyło mi się, że parę razy się zaciął ale generalnie jest OK

Tomek
sowa1968(at)gmail.com

Krążek absorpcyjny
Tuje szmaragd