Glebogryzarka ręczna - jaka najlepsza dla działkowicza?

1. Data: 2012-03-09 15:50:23

Temat: Glebogryzarka ręczna - jaka najlepsza dla działkowicza?
Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem taka na kolanach, z motyczką ...
Ale poważnie, jaka najlepsza do odchwaszczenia międzyrzędzi truskawek i
podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

2. Data: 2012-03-11 14:54:08

Od: Andrzej S <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 16:50, Bartek pisze:
> [...]
> podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
> wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

Powazna sprawa.

Wypozycz na weekend z wypozyczalni i zaobserwuj, jak bardzo róznia
sie poszczególne modele. Przy jednej sie zarzniesz i nie nadazysz
ocierac potu z czola, inna bedzie szla sama.

pozdro
--
A S

3. Data: 2012-04-05 09:24:14

Od: " Bart" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej S <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
> sie poszczególne modele. Przy jednej sie zarzniesz i nie nadazysz
> ocierac potu z czola, inna bedzie szla sama.

Po pierwsze, w mojej najbliższej i dalszej okolicy nie ma takiej
wypożyczalni, po drugie, zapomniałem dodać, że na naszych ogrodach nie ma
prądu :(
Zmieniam zapytanie: Gdzie można nabyć glebogryzarkę ręczną?

4. Data: 2012-04-06 06:26:58

Od: " skryba" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
> wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś.
;-)
Znane mi glebogryzarki to urządzenia mechaniczne
z napędem spalinowym lub elektrycznym.
Ręczną glebogryzarką może być szpadel.
Ten jest prostym narzędziem.
:-))